tag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post8732798638622903828..comments2023-10-09T15:16:00.564+03:00Comments on archaeopteryx: Από τις 4+1, στις 4+4, στις 6 αίτίες που ακριβαίνει το ρεύμαarchaeopteryxhttp://www.blogger.com/profile/01447933289803066497noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post-41150614491132495852012-12-20T09:31:50.540+02:002012-12-20T09:31:50.540+02:00εξαιρετικά χρήσιμοεξαιρετικά χρήσιμοarchaeopteryxhttps://www.blogger.com/profile/01447933289803066497noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post-53657463854541359412012-12-20T09:18:53.649+02:002012-12-20T09:18:53.649+02:00Δείτε και τον χάρτη της Μελέτης Ανάπτυξης Συστήματ...Δείτε και τον <a href="http://www.admie.gr/fileadmin/user_upload/Files/masm/masm_2010-2014_RAE_map.pdf" rel="nofollow">χάρτη της Μελέτης Ανάπτυξης Συστήματος Μεταφοράς 2010-14</a> με τις υπάρχουσες και νέες διασυνδέσεις του ηπειρωτικού, αλλά και τις διασυνδέσεις από το ηπειρωτικό προς τα νησιά για να καταλάβετε. spiral architecthttps://www.blogger.com/profile/09282387117043108702noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post-24145959784633322622012-12-20T08:59:49.617+02:002012-12-20T08:59:49.617+02:00Α, ναι: Σε μια πλήρως ιδιωτικοποιημένη αγορά η έκφ...Α, ναι: Σε μια πλήρως ιδιωτικοποιημένη αγορά η έκφραση "Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας" (ΥΚΩ) είναι σχήμα οξύμωρο.<br /><br />Όσο για τις διασυνδέσεις των νησιών με το ηπειρωτικό δίκτυο, πρόκειται για μια πονεμένη ιστορία.<br />- Δεν υπάρχει άλλο ευρωπαϊκό κράτος με τέτοιας έκτασης νησιωτικό σύμπλεγμα κατοικήσιμων νησιών. <br />- Οι διασυνδέσεις Υ.Τ. που έγιναν κατά το παρελθόν (νησιά Ιονίου, Αργοσαρωνικός) έγιναν λόγω εύκολων και με χαμηλό κόστος έργων καλωδίωσης και επίγειων υποδομών (Υ/Σ ζεύξης) για νησιά όπως Ζάκυνθος, Κέρκυρα, Σαλαμίνα κλπ με σχετικά υψηλά φορτία και εγκατεστημένη ισχύ, τα οποία δεν τους κάλυπτε ένας αυτόνομος τοπικός σταθμός παραγωγής στο κάθε μεγάλο νησί με ηλεκτρογεννήτριες ντίζελ.<br />Για τα νησιά των Κυκλάδων είχε τεθεί από παλιά το θέμα της διασύνδεσης (με μελέτες εφαρμογής κιόλας) μέσω του Καφηρέα. Κόλλησε όμως στην αντίδραση των κατοίκων της Ανδρου κατά κύριο λόγο (και ακόμα τσινάνε) που δεν ήθελαν να βλέπουν τον πυλώνα υποδοχής του υποβρυχίου καλωδίου από την Εύβοια και τους υπόλοιπους πυλώνες πάνω στο νησί μέχρι να ξαναμπρουμουτήσει ένα υποβρύχιο καλώδιο από Ανδρο προς Μύκονο κ.ο.κ.<br />- Για την Κρήτη και τη Ρόδο το κόστος ήταν δυσανάλογα υψηλό, λαμβάνοντας υπ' όψιν και το τεκτονικό ρήγμα ανοικτά των Κυθήρων. Έτσι το μόνο που έγινε και στα δυο νησιά ήταν η ανύψωση της τάσης του δικτύου μεταφοράς από τα 66 στα 150kV προς ελαχιστοποίηση των απωλειών.<br />- Για τα νησιά του Β.Α. Αιγαίου άστο καλύτερα. Οι λόγοι είναι εύκολα κατανοητοί: Συμφέρει πολύ περισσότερο να τα τροφοδοτεί ο Εζέλ.<br />- Τέλος ας μην ξεχνάμε και το βασικότερο: <b>Τα έργα διασυνδέσεων και όλα τα έργα επεκτάσεων και ενισχύσεων έγιναν σε εποχές όπου η ΔΕΗ είχε πρόσωπο στην αγορά, δανειζόταν από την τράπεζα Μιτσουμπίσι (και άλλες) με χαμηλό επιτόκιο, είχε σύστημα αυτασφάλισης όπου οι υψηλές εισφορές των ΔΕΗτζήδων γίνονταν καλώδια, σύρματα, πυλώνες, μετασχηματιστές κλπ και γενικά όλα τα έργα γίνονταν κατά βάση με ίδιους πόρους.</b><br /><br />Τώρα η φιλοσοφία άλλαξε. Η ΔΕΗ δεν είναι Δημόσια, ούτε παρέχει κοινή ωφέλεια. Παρέχει προϊόν, που σε λίγο δεν θα πουλιέται.<br />Μα πως δουλεύει αυτός ο καπιταλισμός ρε παιδί μου; Άλλα μας έλεγαν. άλλα γίνονται!spiral architecthttps://www.blogger.com/profile/09282387117043108702noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post-21271993791077406902012-12-20T07:22:41.217+02:002012-12-20T07:22:41.217+02:00Ποιος θα το πληρώνει;
Κάτι που δεν αγοράζεται επει...Ποιος θα το πληρώνει;<br />Κάτι που δεν αγοράζεται επειδή είναι πανάκριβο δεν (θα'πρεπε να) μειώνεται η τιμή του;<br />Τι θα κερδίσουν;<br /><a href="http://jeffreyhill.typepad.com/.a/6a00d8341d417153ef01157055c265970b-550wi" rel="nofollow">To τέρας τρελάθηκε!</a>spiral architecthttps://www.blogger.com/profile/09282387117043108702noreply@blogger.com