tag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post4485321347055273450..comments2023-10-09T15:16:00.564+03:00Comments on archaeopteryx: Προπαγανδα (2) -- Συχνότητα αναφορών σε αντίστροφη σχέση με την σπουδαιότητα του προβλήματοςarchaeopteryxhttp://www.blogger.com/profile/01447933289803066497noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3215617173012688836.post-36372956384276890612012-02-02T12:48:44.600+02:002012-02-02T12:48:44.600+02:00Ενημέρωση, διαφήμιση, προπαγάνδα είναι έννοιες που...Ενημέρωση, διαφήμιση, προπαγάνδα είναι έννοιες που έχουν μπλεχτεί τα τελευταία χρόνια. Ειδικά στα έντυπα ΜΜΕ. Κάποτε, όταν ένα κείμενο ήταν δελτίο τύπου (εταιρικό ή από κάποιο συλλογικό φορέα) ξεχώριζε από την δημοσιογραφική ύλη με την ένδειξη «ξένη δημοσίευση» ή με κάποιον άλλο ορατό προσδιορισμό. <br />Τα τελευταία χρόνια όμως η ενσωμάτωση των δελτίων τύπου στην ύλη των εντύπων γίνεται σχεδόν αυτοματοποιημένα. Τώρα που η ύλη των έντυπων, εφημερίδων κλπ, αναρτάται σε ηλεκτρονική μορφή και στο διαδίκτυο, μπορεί κανείς να δει την πραγματική εικόνα της επανάληψης ορισμένων πανομοιότυπων κειμένων. Είτε αυτά αναφέρονται σε συμπέρασμα μιας εκδήλωσης, είτε αναπαράγουν δελτία τύπου, είτε είναι απλώς προπαγάνδα από κάποιον φορέα ή ακόμα χειρότερα από μια εταιρεία!<br />Πιστεύω πως μόνο οι δημοσιογράφοι, συντάκτες, διευθυντές εντύπων μπορούν να βάλουν μια τάξη σε αυτό το μπλέξιμο. Μπορούν, αν θέλουν, να διευκρινίζουν πότε η ύλη που προωθούν για δημοσίευση στα ΜΜΕ έχει ελεγχθεί έστω και λίγο και πότε είναι απλά copy paste δελτίων τύπου ή newsletters που έχουν φτάσει ηλεκτρονικά στα γραφεία τους από συγκεκριμένους (και πολλαπλά ευεργετημένους από την τακτική προβολή) φορείς ή επιχειρήσεις. <br />Το υλικό των blogs – ακόμα τουλάχιστον –νομίζω ότι διέπεται από άλλους κανόνες.Anonymousnoreply@blogger.com