Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Τι ακριβώς (ή περίπου) έχει έρθει να κάνει ο Παπαδήμος;


Με έχει φάει η περιέργεια...

1. Έχει έρθει να υπογράψει την 6η δόση και τους όρους που την συνοδεύουν;  Ντρέπονταν οι συμβατικοί της μεταπολίτευσης. και έφερε το "σύστημα" εξωκοινοβουλευτικό να βάλει την υπογραφή του και να πει και να κάνει αυτά που μόνο ...μπλόγκερς τολμούν να προτείνουν;  Κυβέρνηση 6ης δόσης και διαρθρωτικών αλλαγών μίας χρήσης;  Θα υπογράψει και θα φύγει;

2. Έχει έρθει επειδή τρόμαξε το σύστημα με τον ΓΑΠ και έφερε τσεκαρισμένο φιλο-Ευρωπαίο να κάνει ότι πει η ...Ευρώπη και να μετεξελίξει την Κυβέρνηση της 6ης Δόσης σε φουλ Μνημονιακή Κυβέρνηση, με εμάς δεμένους χεροπόδαρα στην "Ευρώπη".  Αυτή είναι μία άποψη που θα ήταν σχεδόν σίγουρη για τον Mario Monti, τον Παπαδήμο της Ιταλίας. Αλλά με εμάς, θα ήθελα να ξέρω (α) τι θέλει ακριβώς και ποια "Ευρώπη" το θέλει, και (β) την ήθελε ο ΓΑΠ την πιρουέτα του Δημοψηφίσματος, και γιατί, ή του την επέβαλαν σαν κομψό τρόπο να φτάσουμε εδώ;

3) Αν οι εικασίες μου περί "Ευρωπαϊκών" σχεδίων έχουν βάση, και δεδομένης της αμείλικτης κρίσης, τυχαίας ή ελεγχόμενης, στην Ευρώπη, κάποια στιγμή, είτε αυτή βολεύει την Γερμανία, είτε η Γερμανία δεν έχει επιλογή, "κάτι" θα γίνει, και εμένα η μύτη μου μού λέει ότι το "κάτι" θα έχει και λίγο λασκάρισμα από το "καλό" χρήμα και δημιουργία δεύτερου "νότιου" χρήματος. Ή σε ακραία περίπτωση, εμείς εκτός, και σε δραχμή.  Και στην περίπτωση του "κάτι που θα γίνει" και στην "ακραία" περίπτωση, τι πιο σίγουρο από αυτόν που "ξέρει από αυτά";

4) Υπάρχει και υποεκδοχή στα παραπάνω  που την αναφέρει, σε σχόλιό του, ο Άλκιμος: "Η προσωρινή Γερμανική κηδεμονία είναι απαραίτητη, για να παραδοθεί κατόπιν το προτεκτοράτο πειθαρχημένο στα χέρια της αυτοκρατορίας".  Μπρρρ... τι κακό κάναμε;  Πάλι στο Μεγάλο Παιχνίδι; Κατά τον a. thymosophus, αυτό "παίζει" και έχει και έξοδο προς ...δραχμή (πάλι απαραίτητος ο κύριος Έμπειρος).

Πάντως, τα δεδομένα, τα "facts", παραμένουν αμείλικτα.  Τα srpeads Ιταλίας, Γαλλίας και Αυστρίας (oh yes) είναι στην ανηφόρα και αυτό με τα περιοριστικά δημοσιονομικά που προβλέπει η συνταγή, και που γεύση μόνο τώρα θα αρχίσουμε να έχουμε, έχουν μόνο μία κατάληξη:  Ύφεση. Με πολλές δόσεις ανελευθερίας και εκβιασμών. Τι κατάληξη θα έχουν όλα αυτά, χωρίς πλάκα, ο Θεός να βάλει το χέρι του, και συγγνώμη για την βλασφημία.

Διάβασα και τα εξής σχετικά:

Europe’s necessary creative destruction
Insight: U.S. readies defenses against Europe spillover
France’s banks lose their Street cred
New faces, same problems
Who is Italy's 'Super Mario' Monti?
Why won't the European Central Bank save Europe?

5 σχόλια:

  1. Κερδίζει η στρουθοκάμηλος που θα χώσει πιο βαθιά το κεφάλι της στο χώμα.
    Orestios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «Οι άνθρωποι έχουν το φυσικό χάρισμα να κρίνουν την αλήθεια και συνήθως την αποκαλύπτουν. Και γι’ αυτό, όσοι μπορούν εύστοχα να την αντιληφθούν, είναι επίσης ικανοί ν’ αντιληφθούν και τις πιθανότητες που υπάρχουν.»
    "Ο γενναίος καθορίζεται με βάση τον ανθρώπινο φόβο και το ανθρώπινο θάρρος δηλαδή αν κάποιος δείχνει θάρρος εκεί που οι περισσότεροι ή όλοι φοβούνται, είναι τότε γενναίος. Επίσης επειδή το θεωρεί καλό και μπορεί να ενεργεί έτσι ακόμα κι αν δεν είναι κανένας παρών.

    Δεν πρέπει να χαρακτηρίσουμε γενναίο εκείνον που έχει θάρρος χάρη στην πείρα του όπως οι επαγγελματίες στρατιώτες γιατί χάρη στην πείρα τους ξέρουν ότι σε τούτο τον τόπο ή ή τον χρόνο ή κάτω απ 'τις συγκεκριμένες συνθήκες δεν μπορούν να πάθουν κακό.

    Επίσης ούτε, και όσοι δεν έχουν πείρα σχετικά με τις ενδεχόμενες συνέπειες, πρέπει να χαρακτηριστούν γενναίοι γιατί είναι απελευθερωμένοι από τον φόβο της απειρίας τους.

    Υπάρχουν κι εκείνοι που θεωρούνται γενναίοι εξ αιτίας των παθών τους όπως οι ερωτευμένοι ή οι θρησκευόμενοι.Ούτε αυτούς τους λέμε γενναίους, διότι αν τους στερήσουμε το πάθος τους, παύουν να είναι γενναίοι.

    Ούτε είναι ανδρεία όταν οι άνθρωποι υπομένουν τον κίνδυνο από ντροπή μπροστά στους συμπολίτες τους.

    Όχι πως η ανδρεία εμφανίζεται σε κάποιον χωρίς καθόλου πάθος και ορμή. Αλλά η ορμή πρέπει να προέρχεται από τη λογική και να κατευθύνεται προς το καλό. Όποιος λοιπόν ωθείται από λογική ορμή και αντιμετωπίζει τον κίνδυνο για χάρη του καλού, είναι γενναίος.

    Δε σημαίνει όμως επειδή δείχνει πάθος και ορμή την ώρα της ανδρείας πράξης, ότι ο γενναίος άνθρωπος δεν φοβάται καθόλου.

    Γιατί δεν είναι γενναίος ένας άνθρωπος που δεν φοβάται τίποτα.

    Τότε και οι πέτρες και τα άλλα άψυχα θα ήταν γενναία.

    Είναι αναγκαίο να αντιμετωπίζει τον κίνδυνο, παρά το ότι νιώθει τον φόβο διαφορετικά, αν τον αντιμετωπίζει χωρίς να νιώθει φόβο, δεν είναι γενναίος."

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - ΜΕΓΑΛΑ ΗΘΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CvdEXUkjZYU#!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρακαλώ βαντε τον …Κακλαμάνη από το…. http://www.youtube.com από την σημερινή συζητήσει χιχχχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή