Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Οι ΑΠΕ είναι Αναπτυξιακές (και οι ελέφαντες πετάνε)


1. Δεν παράγουν σημαντικό χρήσιμο ρεύμα. Αν φυσάει σε ώρα αιχμής, μειώνουν κατά τι την ζήτηση (με κόστος πάνω από 1,5 εκατ ευρώ για κάθε εγκατεστημένο μεγαβάτ).

2. Τα αιολικά δεν υποκαθιστούν συμβατικές μονάδες λιγνίτη (ή οποιαδήποτε μονάδα για ισχύ βάσης. Ποτέ, από το 1970, και πουθενά. Το πολύ, με τίγκα τον κόσμο σε αιολικά, να δηλώνουν ότι δίνουν το 6% της ηλεκτροδότησης. Το είδαμε στην Γερμανία αυτό, τέρμα τα φούμαρα.

3. Υπάρχουν μόνο επειδή είναι υποχρεωτικές και επιδοτούνται:   (α) είναι υποχρεωτικό να αγοράζει το Δίκτυο το ρεύμα τους και (β) να το αγοράζει 300% και 400% πιο ακριβά από το συμβατικό.

4. Είναι πράσινη δικαιολογία για να ακριβύνει το ρεύμα για να καίμε αέριο (όταν έχουμε). Το ρεύμα από αέριο είναι φτηνότερο σκέτο, παρά με αιολικά. Εάν το ρεύμα από αέριο είναι πιο ακριβό από τα αιολικά, τότε, δεν θα συμφέρει να έχουμε ρεύμα!  Το αέριο μας το σπρώχνουν για να μοιραστούν με εμάς το κόστος των αγωγών για "Ευρώπη".

5. Ακριβαίνοντας το ρεύμα δημιουργούν πληθωρισμό ΚΑΙ ύφεση.  Πολύ αναπτυξιακά, και τα δύο

6. Διώχνουν την βιομηχανία (αυτό είναι αναπτυξιακό για άλλες χώρες)

7. Διώχνουν τον τουρισμό (κι ας πάει η ΕΛΕΤΑΕΝ για τουρισμό στην Νότια Εύβοια ή στην Νότια Σκύρο, μετά τα ...αναπτυξιακά έργα).

8. Μηδενίζουν την αξία της γης σε ακτίνα τουλάχιστον 1 χιλιομέτρου. Να βάλει ο κ. Κοπελούζος μερικά στο Άλσος, για να πάρει αξία το σπίτι του.

9. Οι χιλιάααδεες θέσει εργασίας είναι στην Γερμανία την Δανία και την Ισπανία. Εδώ πρόσκαιρα χωματουργικά και μπετά και λίγες μίζες σε Περιφεειάρχες και υπαλλήλους Υπουργείων και ΡΑΕ (η υπόσχεση μελλοντικής απασχόλησης είναι μίζα).

10. ΔΕΝ είναι επένδυση. Είναι καταναγκαστική ειαγωγή άχρηστων πραγμάτων, που θα ξεπληρωθούν από φουσκωμένους λογαριασμούς ρεύματος. Για απορίες στο μάθημα επενδύσεων στον Απόστολο Γκλέτσο (που του αρέσουν τα αιολικά)

Αλλά σίγουρα κάνουν καλό στο περιβάλλον, την φύση, και θεραπεύουν τον καρκίνο, την κατάθλιψη και την ποδάγρα. Γιατί συμφωνούν οι πολιτικοί;  Ευπιστία, ηλιθιότητα και διαφθορά (και τους το είπε και η Γκρηνπης).


19 σχόλια:

  1. Αφού τους πήρε μυρωδιά μέχρι και ο Ινδιάνος και τους έκραξε στο Ρίο (και πολύ καλά τους έκανε!) το πράμα με τα ΑΠΕ παραβρώμισε.
    (από τον sagini το πρωτοείδα εδώ)

    - Αν δεν έχουμε λεφτά ποιος θα τους πληρώνει;
    - Γιατί δεν βάζουν π.χ. Φ/Β στις κεντροαφρικανικές χώρες, που είναι "υποανάπτυκτες", δεν έχουν ρεύμα, αλλά έχουν ήλιο;
    - Ποιος πληρώνει τα υπεράκτια αιολικά στη Β. Θάλασσα;
    - Γιατί τα λίγα αιολικά στο έδαφος της Ολλανδίας σταμάτησαν να δουλεύουν;

    Ψάχτε το λίγο! Εύκολο είναι και τα συμπεράσματα κολλάνε με αυτά που γράφει ο αρχαιοπτέρυγας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν κανένας από τους πολιτικά και διοικητικά υπεύθυνους δεν έχει καταλάβει ακόμα και αποδεχτεί τα επιχειρήματα και στοιχειά που έλαβαν στα επίσημα e-meil(π.χ. Καλαφατης ,Καραβασιλη,Ζερβος) τους και seits
    http://oikologein.blogspot.gr/,olympia.gr κλπ για της τεράστιες επίπτωσης στο ενεργειακό λιγνιτικο ισοζύγιο φαντάζεσαι πράγματι να καταλάβουν και εκτιμήσουν πράγματι την τεράστια προσφορά σου σε αυτά τα απλά και κατανοητά και με τεραστία προσπάθεια μας έχεις μεταφέρει επιστημονικά , πολιτικά , κοινωνικά χρόνια τώρα στο blog σου.
    Εύγε archaeopteryx!
    Ευχαριστώ που μου έδωσες την χαρά της καθημερινής ανταλλαγής επιστημονικής γνώσεις και υποχρεώσεις να ξυπνώ πρωί πρωί να σε μελετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ότι αφορά τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Eυάγγελο Λιβιεράτο "κρατικοδίαιτο " επιδοτούμενο φιλελεύθερο "τεχνοκράτη"
    παρ ολα της τεράστιες επιδοτήσεις (http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_21/06/2012_448379) ..δεν έχει ακόμα ολοκληρώσει σύμφωνα με ανακοίνωση και της Ε.Ε. το Εθνικό Κτηματολόγιο ... αρά τι καλό να περιμένουμε από δα αυτόν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αποδείξει τον παραπάνω είναι και η ασκήσεις ετοιμότητας που άρχισε την εφαρμογή του και χθες στην Αθήνα Θεσσαλονίκη η ΔΕΗ στο δίκτυο με 8500 MW ζήτηση που θα επαναλαμβανονται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. archaeopteryx-έχεις κάνει τεράστιες και τιτάνιες θυσίες για της ιδέες σου ,γ αυτό αξίζεις περισσότερα .. από της ιδέες σου!!! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όταν σε μια χώρα της Ε.Ε. η επίσημη κρατική-ιδιωτική διαπλοκή παράγει αβέρτα κουβέρτα σκουπίδια τι χαιρ να περιμένεις http://www.energypress.gr/news/Sthn-Kina-psahnei-hrhmatodothsh-h-DEH-gia-to-fwtoboltaiko-ths-Megalopolhs... μετά σου λένε και μας επιβάλουν την νεοφιλελεύθερη χρηματιστηριακή παπαρια
    "Τα κέρδη στους ιδιώτες (idiot)..
    η ζημιά στην κοινωνία και κράτος "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για να δούμε τι φασόλια πρόκειται να σπείρουν στην σημερινή συνάντηση ο Αλέξης με τον Αρθούρο προφανώς παρουσία του Μανώλη χιχχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ και επαυξάνω, εδώ έχουν βγει ιδέες, δεδομένα, αναλύσεις, τοποθετήσεις και θέσεις που φωτίζουν και μορφώνουν όλους μας!

    ΕΥΓΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί οι ναυτικοί εγκατέλειψαν τα πανιά και τα ιστία (τζάμπα καύσιμο ε?) και πήγαν σε μηχανές, κάρβουνο, bunker fuel, το ντίζελ?

    θερμοδυναμική εξήγηση έχουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι όμως:
    "Δηλαδή, θα κάνετε ένα πλοίο να πλεύσει αντίθετα στον άνεμο και στα ρεύματα, ανάβοντας μια φωτιά κάτω από το κατάστρωμα; Σας παρακαλώ, δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου ακούγοντας τέτοιες ανοησίες."

    (Ναπολέων Βοναπάρτης, αναφερόμενος στην εφεύρεση του ατμόπλοιου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οργή

    Όταν ο κεραυνός καίει το πολύφυλλο δέντρο
    τον έφηβο βοσκό που τό’δε σαν ομπρέλα
    μεσ’ στη νεροποντή, ή τη μεσόκοπη γυναίκα
    που πάει ψωμί κι ελιές για γιόμα στον ξωμάχο,
    φωνάζω προκαλώντας τον τυφλό εμπρηστή:
    Υπάρχουν μεγιστάνες για να κάψεις
    τόννοι χρυσάφι σε υπόγεια στεγανά
    θωρακισμένα με γρανίτη
    χορεύτριες άσεμνες πάνω απ’ τις στάχτες
    έμμισθοι ναρκοθέτες και συσκοτιστές
    στραγγαλιστές περιστεριών
    νόμοι ενάντια στη φύση
    και δολοφόνοι κατ’ επάγγελμα.
    Δεν βλέπεις;
    Έλα να σ’ οδηγήσω εγώ!


    ΡΙΤΑ ΜΠΟΥΜΗ ΠΑΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ποιητή μάλλον λέει για την εφαρμοσμένη θερμοδυναμική.

    Τα ιστία απαιτούν περισσότερη ενέργεια (τροφή, νερό, μεγάλο πλήρωμα) από τη φωτιά στη μέση του καραβιού.

    Για την ακρίβεια, τα ιστία παρέχουν μικρότερη πυκνότητα ισχύος και επομένως χαμηλότερη θερμοδυναμική απόδοση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα πανιά επέβαλλαν πλεύση σύμφωνα με τους επικρατέστερους ανέμους, εξ ού και η φράση Trade Winds. Αν και είναι δυνατό να πας κόντρα στον άνεμο με πανιά, η συχνή αλλαγή ρότας (tacking) σε μεγάλο καράβι με πολλά πανιά, αυξάνει την πραγματική απόσταση που διανύει το σκάφος.

    Τώρα ψάχνονται για ηλεκτροκίνητα πανιά σε περιστρεφόμενους ιστούς. Ηδη υπάρχει ένα σκάφος, το Maltese Falcon, που τα έχει, αλλά αυτό είναι αναψυχής μήκους 150 ποδιών.

    Πολύ θέλω να δω υπερωκεάνειο 200 μέτρων να κάνει tacking ανά δέκα μίλλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό είναι το Maltese Falcon;
    Συμμετέχει σε κάποια Ρεγκάτα;
    http://www.marinetraffic.com/ais/gr/shipdetails.aspx?MMSI=249555000
    Έχει λάβει μέρος σε κάποια Ρεγκάτα;
    http://www.youtube.com/watch?v=HlXdP5jc9N4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. με συγχωρείτε που παρεμβαίνω, αλλά η ιδέα έμπορικής μετακίνσης με ιστιοπλοϊκά είναι επιεικώς ή αφλεής, ή ρομαντική. Ναι, μέχρι το 1800, έτσι πήγαιναν, και δεν υπήρχαν αεροπλάνα ή τηλέφωνα κλπ. Η επιστροφή στον Μεσάιωνα είναι πάμτε ενδεχόμενο. Αλλά το "ΕΦΙΚΤΟ" του ιστιοπλοϊκού, αν πάτε μέχρι την Ζέα ή τον Άλιμο, θα το δείτε. Το εάν μπορείς να πας από την Σαντορίνη στον Πειραιά, όταν πρέπει ή θες, είναι άλλο θέμα.

    Το ΕΦΙΚΤΟ του υδρογόνου ή του πανάδικου, δεν σημαίνει ότι είναι και ΠΡΑΚΤΙΚΟ, ή ΟΙΚΟΝΜΙΚΟ ή έστω ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ.

    Ενα ιστιοπλοϊκό 30-40 μέτρων (πιο μικρό από το εικονιζόμενο) είναι ακριβότερο και στην αγορά και στην χρήση (για ίδιες πολυτέλειες) από ένα μηχανοκίνητο. Οι πλούσιοι προτιμούν τα ισιτιοπλοϊκά, και παράγουν νερό και μαγειρεύουν με πετρελαιοκίνητες γεννήτριες.

    Όταν μετακομίσετε στα χωριά σας και ζήσετε όπως στα 1800, πείτε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν έγραφα το σχόλιο σκεφτόμουν μόνο τις ανεκμετάλλευτες δυνατότητες που παρέχει η χώρα στην προσέλκυση ξένων ιδιοκτητών – ιστιοπλόων στην Ελλάδα. Κάτι τέτοιο ίσως τόνωνε και την εθνική οικονομία ή την τουριστική κίνηση των νησιών.
    Κατά τα άλλα, δεν ξέρω. Πάντως αν δεν είναι κάποιος θαλασσόλυκος, δύσκολα αντέχει τέτοιο ταξίδι (εγώ πάντως δεν είμαι).
    Πριν λίγες ημέρες ένας γνωστός μου εξιστόρησε τις εμπειρίες του από μια βόλτα με ιστιοπλοϊκό (χωρίς μηχανική υποστήριξη έκανε όλο το ταξίδι).
    Σύμφωνα με όσα είπε, αφού «βασανίστηκε» αρκετά περιμένοντας να φυσήξει… στο πρώτο λιμάνι που μπόρεσε, κατέβηκε, και περίμενε το πρώτο πλοίο της γραμμής να γυρίσει σπίτι της. Μέρες έκανε να συνέλθει.
    http://www.youtube.com/watch?v=lOv9wgXJWCQ&feature=player_embedded#!
    Οι τριήρεις πάντως υπάγονται σε άλλη κατηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η θαλασσα έχει άλλη πάλι αντιμετώπιση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή