11 Απριλίου 2013 EurAciv: EU's chief science advisor gives shale gas go-ahead. Έχουμε και αρχηγό επιστημονικό σύμβουλο. Δίνει την άδεια να ψάχνουμε για σχιστολιθικό αέριο. Αλλά η αρχηγός του Κλίματος και υπεύθυνη για τα φθαλικά άλατα, δεν θέλει. Οι Φίλοι της Γης ξέρουν και σε πόση απόσταση από το σχιστολιθικό αέριο θα έχει ...καρκίνους.
11 Απριλίου 2013 EuropeanVoice Make-or-break time for ETS. Ψηφοφορία στις 16 Απριλίου για το μέλλον των δικαιωμάτων άνθρακα... Στα €4,40, δηλαδή 4,40 πάνω από ό,τι αξίζουν...
10 Απριλίου 2013 Daily Telegraph: Europe 'falling behind US and blighted by energy costs'. Οι ΗΠΑ με σχιστολιθικό αέριο και φθηνό ρεύμα, η Ευρώπη χωρίς ενεργειακή πολιτική, αλλά με πολιτική για το ...Κλίμα, αλλά καίει κάρβουνο. Οι Γερμανικές εξαγωγές πέφτουν και το εμπορικό έλλειμμα της Γαλλίας ανεβαίνει... Προσωπικά, δεν με χαλάει το κάρβουνο, τα αιολικά όμως, σας ορκίζομαι ούτε ηλεκτροδοτούν, ούτε εξοικονομούν. Μόνο επιδοτούνται
10 Απριλίου 2013 WSJ Shale Threatens Russia's Economy . Και τώρα, το σχιστολιθικό πετρέλαιο απειλεί τις Ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου... (Η μεγαλύτερη αντίδραση κατά του σχιστολιθικού αερίου στην Ευρώπη, είναι από Ρώσους μάλλον, παρά από ...οικολόγους.
6 Απριλίου 2013 Economist: Wood, The fuel of the future: Environmental lunacy in Europe Ναι, επιδοτούνται τα ξύλα για ηλεκτροπαραγωγή. Βιομάζα. Οι "πράσινοι" πληρώνονται για να λένε ότι είναι οικολογικό. Οι ηλεκτροπαραγωγικές μονάδες που καίνε κάρβουνο, βάζουν λίγο, για να λένε και αυτές ότι είναι οικολογικές. Και σε αντίθεση με τα αιολικά, το ξύλο παράγει ρεύμα όταν το θέλει το δίκτυο. Βέβαια, πού ξυλεία... Εισαγωγές. Και θυμώνουν οι χαρτοβιομήχανοι και οι επιπλοποιοί γιατί ακριβαίνει η πρώτη ύλη τους... Αλλά τελικά δεν εξοικονομεί πολύ CO2, και ο τόνος του CO2 που υποτίθεται εξοικονομεί η βιομάζα, κοστίζει περί τα €250-300 (4-4,5 έχει στην ...αγορά το CO2, άρα καλά πάμε...)
Βρε μπας και η "Ευρωπαϊκή" ενεργειακή πολιτική σχεδιάστηκε για να διαλύσει την Ευρώπη;
Συγνώμη αν θεωρηθεί spam ή διαφήμιση, απλά επειδή το θέμα θα σε ενδιαφέρει, και επειδή κάποια από αυτά που γράφω τα έμαθα από εσένα, είπα να σου δώσω το λινκ από ένα άρθρο που μόλις έγραψα - ελπίζω να σου αρέσει:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://ciaoant1.blogspot.gr/2013/04/part-1.html
ναι... τόσο σπαμ και διαφήμιση που το έστειλα στο φατσοβιβλίο, και το αναδημοσίευσα. Εξαιρετική περίληψη. Και δεν πολυδιαφωνώ και στην ερμηνεία περί επιλεκτικής καταστροφής. Κεφάλαιο καταστρέφεται τόσο καιρό, και όχι μόνο εδώ. Και η Πρασινάδα είναι ένας μόνο μηχανσιμός, αλλά με το αζημίωτο για αυτόν που την επιβάλει. Η Ζήμενς ζει από την Πράσονη Ανάπτυξη, και η Πρασινάδα απασχολεόι 200-250.000 κόσμο στην Γερμανία και είναι μια από τις καλύτερες εξαγωγές της. Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που είναι σε καιρό αφθονίας, η Πρασινάδα είναι φόρος σε υποτελείς σε καιρό φτώχειας. Αλλά δεν ξέρω εάν είναι "καπιταλισμός", γενικά, ή Γερμανικός, νεοταξικός (δηλαδή μετά την επανένωση και την υποχώρηση της Ρωσίας) μερκαντιλισμός. Ψιλά γράμματα, αλλά οι του Adam Smith δεν χωνεύουν τον μερκαντιλισμό (που είναι και αυτός κεντρικός σχεδιασμός με ιμπεριαλιστικές, αποικιοκρατικές τάσεις)
ΑπάντησηΔιαγραφή