Όποιος δεν κατάλαβε τι έγινε με την ιδιωτικοποίηση της ΑΓΕΤ, ίσως να μην καταλάβει τι γίνεται τώρα... Θα μου πείτε τι κάθομαι και ξεσκαλίζω...
Υπήρξε καλύτερος ιδιοκτήτης της ΑΓΕΤ η Λαφάρζ από ότι ο ...ο Τσάτσος; Τον θυμάται κανείς τον κακό βιομήχανο; Ούτε τον θυμάμαι, ούτε θυμάμαι πώς τον έφαγαν, ούτε θυμάμαι εάν τον έφαγε ο Εθνάρχης Καραμανλής όταν γύρισε από τις διακοπές του στην Γαλλία με το ...Ευρωπαϊκό ιδεώδες υπό μάλης, ή ο Αντρέας. Μάλλον ο Εθνάρχης. Πείτε με συνωμοσιολόγο, αλλά στην Γαλλία πήγε διακοπές, και έφαγε τον Τσάτσο και τον Ανδρεάδη (άλλος κακός) και με κάτι ενδιάμεσα στάδια η μεν ΑΓΕΤ πήγε στο Γαλλικό κομμάτι του καρτέλ των τσιμέντων, η δε Εμπορική κατέληξε στην Credit Agricole (ελέω Στουρνάρα νομίζω), άσχετα εάν τελικά η ίδια η Credit Agricole παραλίγο να ...πεθάνει το καλοκαίρι προς φθινόπωρο του 2011... Συνωμοσίες, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να γραφτεί καμιά φορά η Ιστορία της Ελληνικής Βιομηχανίας από το 1973 μέχρι το 2000. Το 1973 γιατί τότε μας πέθανε η πετρελαϊκή κρίση, και το 2000 επειδή τότε, και με βούλα, μάς τέλειωσε η Ελληνική βιομηχανία. Βέβαια, την τελευταία φορά που πήγε κάποιος να γράψει την Ιστορία "Ελληνικής" βιομηχανίας, είχε ...κακά ξεμπερδέματα. Κατάσκοπος!
Όποιος δεν βλέπει ότι λίγο τα τραπεζικά, λίγο η κρίση, λίγο τα λαμόγια και πολύ η ...τιμή του ρεύματος και η μεταστροφή στην ...Πράσινη Ανάπτυξη, τελειώνει ό,τι έχει απομείνει από την Ελλαδική Ελληνική βιομηχανία, μάλλον πρέπει να κάνει υπομονή λίγα χρόνια ακόμα, και μετά, fast forward για να δει το έργο.
Δεν είναι μόνο η "βιωσιμότητα". Ούτε είναι μόνο ο ...σοσιαλισμός α λα γκρεκ. Για μένα, από την περίοδο της ιδιωτικοποίησης της ΑΓΕΤ έγινε φως φανάρι ότι υπάρχει πόλεμος μεταξύ Ελληνικού κεφαλαίου και "Ευρωπαϊκού" Κεφαλαίου, και ότι θα τελειώσει μεγάλο ποσοστό της μεταπολεμικής αστικής τάξης. Μα το είδαμε με τα Νέα Τζάκια, τον κακό ΟΤΕ που σώθηκε από την DT, την κάκιστη Ολυμπιακή που ...Τι ακριβώς έπαθε η Ολυμπιακή; Θα σας πω τι έπαθε. Έπαψε να είναι αεροπορική εταιρία που κάπως είχε έλεγχο της στρατηγικής της (που φυσικά είχε εκχωρήσει σε περίεργους συνδικαλιστές, και εμπόρους ...κλιματιστικών) και έγινε ένα regional feeder της Λουφχάνσα (που είχε φροντίσει μέσω Αεροδρομίου και για τον φόβο των Ιουδαίων μέσω της Σύμβασης Λαλιώτη να μην γίνουμε hub, αλλά feeder. Σήμερα, εάν θες πχ να πας Αμερική και δεν αντέχεις την Λουφτχάνσα (είναι και ακριβή και γεμάτη), πας Τουρκ Χαβά Γιολαρί μέσω Ισταμπούλ. Αυτό εννοώ με fast forward. Μεθοδευμένο το ξήλωμα.
Τι σχέση έχουν αυτά με τον κύριο Viviani? Συνωμοσιολογώ, πάλι. Ο κύριος αυτός, πριν γίνει ο άνθρωπος της Τρόϊκα στα ενεργειακά, ήταν στην Ιταλική ΡΑΕ, εικάζω όχι σαν κάτι δικούς μας υπαλλήλους, αλλά σε αποστολή κάπως να προστατεύσει την Ιταλική οικονομία, που έχει και αυτή κάποια βιομηχανία. Και τι κάνει εδώ? Μα προστατεύει την βιομηχανία των χωρών της Τρόϊκα (και σας ορκίζομαι δεν ασχολούνται οι Αμερικάνοι μαζί μας, αλλά η λίγη μικρή, κακόμοιρη, βιομηχανία μας, παράγει, ανταγωνίζεται, εξάγει στις ΗΠΑ και στην Μέση Ανατολή, και όπου βρει, και ...ενοχλεί. Για αυτό κάνουν οι δικοί μας υπάλληλοι της Τρόϊκα (ίσως και ο κύριος Viviani που έχει και ...εμπειρία) ό,τι μπορούν για να δέσουν κανένα χέρι πίσω από την πλάτη, να βάλουν και κανένα βαρίδι, μπας και γίνουμε όλοι Πράσινοι και γλυτώσουν από εμάς, και από την "ενόχληση" που τους προκαλούμε, οι Ευρωπαίοι.
Όχι, όχι, δεν είναι δική μου ή καινούργια η ...συνωμοσιολογία (εδώ, εδώ, εδώ κλπ) Η δική μου συνωμοσιολογία είναι ότι η δική μας ΡΑΕ δεν είναι ούτε "Ρ" ούτε "ΑΕ" και μάλλον ούτε καν Ελληνικών ...συμφερόντων.
Οϋτε είναι δική μου η άποψη ότι δεν πρέπει να ελπίζουν οι διάφοροι δικοί μας ότι "αυτοί" για κάποιο λόγο θα ...ξεφύγουν και θα ...γλυτώσουν. Η Ιστορία μάλλον διαφωνεί...
Και πού στην ευχή να μετακομίσω;
Όταν κάποιος διατείνεται ότι δεν πρόκειται για τα χρήματα αλλά είναι θέμα αρχής, τότε πρόκειται για τα χρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑβραάμ Λίνκολν, 1809-1865, Αμερικανός πρόεδρος
Σχετικό:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Κανένας δεν απολύθηκε, γιατί προσέλαβε την Goldman Sachs»
(Παλιό χρηματιστηριακό γνωμικό)