Άκουσε τα μηνύματα της αποχής και της συμμετοχής: Το μήνυμα της αποχής λέει: "Καταλαβαίνω ποιος είσαι και τί κάνεις." Το μήνυμα της συμμετοχής λέει: "Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Συνέχισε αυτό που κάνεις".
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ (Απ το βιβλίο του Κ.Σ.ΛΙΟΥΙΣ , ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, Εκδ.Π.ΠΟΥΡΝΑΡΑ)
"Μόνον οι λόγιοι μελετούν τα παλαιά βιβλία, αλλά γι΄ αυτούς έχομε λάβει τέτοια μέτρα ώστε έχουν καταντήσει, μεταξύ όλων των ανθρώπων, να είναι οι πιο ανίκανοι να αποκτήσουν κάποια φρόνηση από αυτά.
Έχομε φθάσει σ΄ αυτό το αποτέλεσμα με την εισαγωγή της επιστημονικής "Ιστορικής Απόψεως". Χάρις σ΄ αυτήν ο άνθρωπος που βρίσκεται μπροστά σ΄ ένα χωρίο παληού συγγραφέα, δεν εξετάζει καθόλου εάν αυτό είναι σύμφωνο με την αλήθεια.
Ερευνά 1) Κάτω από ποια επίδραση βρισκόταν ο παληός συγγραφέας, 2) κατά πόσον η ρήσις αυτή βρίσκεται στα άλλα βιβλία του συγγραφέως, 3)Ποια φάση της αναπτύξεως του συγγραφέως ή της γενικής ιστορίας της σκέψεως διευκρινίζει, 4)κατά πόσον έχει επηρεάσει τους μεταγενεστέρους συγγραφείς, 5)σε ποιο σημείο πρέπει να παρενοήθη (ιδίως από τους λογίους συναδέλφους του),6)ποια είναι η γενική πορεία της κριτικής τα τελευταία δέκα χρόνια και 7) ποια είναι η παρούσα κατάσταση του ζητήματος.
4 σχόλια:
Να πάτε στο διάολο όλοι!
Φαίνεται σαν να μην υπάρχει "αντίπαλον δέος" στη γερμανική πολιτική.
Υπάρχει και δεν προέρχεται από την Ελλάδα.
Προέρχεται από τους άλλους ευρωπαΪκούς λαούς, όταν δουν ότι οι Γερμανοί είναι επικίνδυνοι και γι΄ αυτούς.
Τί θα κάνουμε χωρίς επενδύσεις"
Άκουσε τα μηνύματα της αποχής και της συμμετοχής:
Το μήνυμα της αποχής λέει: "Καταλαβαίνω ποιος είσαι και τί κάνεις."
Το μήνυμα της συμμετοχής λέει: "Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Συνέχισε αυτό που κάνεις".
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
(Απ το βιβλίο του Κ.Σ.ΛΙΟΥΙΣ , ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, Εκδ.Π.ΠΟΥΡΝΑΡΑ)
"Μόνον οι λόγιοι μελετούν τα παλαιά βιβλία, αλλά γι΄ αυτούς έχομε λάβει τέτοια μέτρα ώστε έχουν καταντήσει, μεταξύ όλων των ανθρώπων, να είναι οι πιο ανίκανοι να αποκτήσουν κάποια φρόνηση από αυτά.
Έχομε φθάσει σ΄ αυτό το αποτέλεσμα με την εισαγωγή της επιστημονικής "Ιστορικής Απόψεως". Χάρις σ΄ αυτήν ο άνθρωπος που βρίσκεται μπροστά σ΄ ένα χωρίο παληού συγγραφέα, δεν εξετάζει καθόλου εάν αυτό είναι σύμφωνο με την αλήθεια.
Ερευνά 1) Κάτω από ποια επίδραση βρισκόταν ο παληός συγγραφέας, 2) κατά πόσον η ρήσις αυτή βρίσκεται στα άλλα βιβλία του συγγραφέως, 3)Ποια φάση της αναπτύξεως του συγγραφέως ή της γενικής ιστορίας της σκέψεως διευκρινίζει, 4)κατά πόσον έχει επηρεάσει τους μεταγενεστέρους συγγραφείς, 5)σε ποιο σημείο πρέπει να παρενοήθη (ιδίως από τους λογίους συναδέλφους του),6)ποια είναι η γενική πορεία της κριτικής τα τελευταία δέκα χρόνια και 7) ποια είναι η παρούσα κατάσταση του ζητήματος.
Δημοσίευση σχολίου