Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Δύσκολο να είσαι ...προπαγανδιστής

Πω πω… είναι δύσκολο να είσαι …προπαγανδιστής. Έφαγα 2-3 ώρες να σκέφτομαι πως μπορώ να περάσω το μήνυμα με λίγα λόγια και αποτελεσματικά…

Σαν να κάνεις εκλαϊκευμένη εκπομπή με περίληψη του πρώτου έτους ηλεκτρολόγων μηχανολόγων του ΕΜΠ και να πεις, σε μία πρόταση, γιατί ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής και το «στοχαστικόν» του αέρα καταδικάζουν τα αιολικά να είναι πάντα μια ΑΚΡΙΒΗ ενόχληση. Όποιος έχει τεχνοκρατικές απορίες, ας πάει στις παλιότερες αναρτήσεις (έχουν ακαδημαϊκές και τεχνικές λεπτομέρειες). Για προπαγάνδα, μου έφτιαξαν αυτές τις εικόνες, αν βοηθούν…


Κυρίες μου, ποτέ δεν ήμουν «πολιτικοποιημένος». Αστός, ναι, αριστερίζων από τα 18 στα 28, ναι, φίλος της ελευθερίας, (όπως το καταλαβαίνω εγώ), ναι, αλλά ποτέ μου δεν κουρδίστηκα με πολιτικά και ψεύτικες επιλογές. Δύο ανόητοι με έφτιαξαν: O αγράμματος που χλεύασε τον Δεύτερο Νόμο, και ο πανέξυπνος που είπε ότι τα υδροηλεκτρικά «δεν είναι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας".
Τα λόγια μου τα είπε ο φίλος http://sv3auw.blogspot.com/ : «δεν θέλω να παίρνω Πολιτική θέση αλλά η προσπάθεια εξαπάτησης μέσα από την Τεχνολογία είναι κάτι το οποίο δεν το ανέχομαι». Να το ένα και μόνο σλόγκαν: Ναι στο αιολικό ρεύμα, στην τιμή του συμβατικού! (θα φύγουν νύχτα).

Ευχαριστώ για το νέο γραφικό! και για το επόμενο!

9 σχόλια:

yannidakis είπε...

υποθετω πως ειναι δυσκολο να παρουμε το πακετο, ετσι;
αυτο λεγεται σοσιαλισμος, δημοκρατια, ή μαλλον.. κοινωνια :[

archaeopteryx είπε...

φίλε yannidaki, αν αυτά που βλέπουμε έχουν σχέση με σοσιαλισμό ή δημοκρατία ή έστω φιλελευθερισμό...

Θα μου πεις με νόμιμες εκλογές γίνονται όλα και κοινοβουλευτικές πλειοψηφίες... Αλλά τι νόμιζες ότι ψήφισες και τι σου προέκυψε είναι άλλο θέμα. Τα ΜΜΕ. Η "ελεύθερη" τηλεόραση. Αυτή είναι η νέα εκδοχή της δημοκρατίας.

Ανώνυμος είπε...

μια χαρά τα πας

takis perreas είπε...

Ωχ, τι μου μέλλει να πάθω!!!

porta porta είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=LQxp6QTjgJg

Τι να πει κανεις... Ο Νικολακης - ο αδερφος, θα μας σωσει απ την Μπιρμπιλω.. δεν την παει καμαι βολτα να θυμηθουνε τα παλια, να γλιτωσουμε κ εμεις?

ΠΠ

archaeopteryx είπε...

π-π, το έχω ακούσει από πολλούς αυτό το κουτσομπολιό. Αλλά έχω ακούσει και εναλλακτική εκδοχή...

Όσο για το βίντεο, μπορεί και να του αρέσουν τα αιολικά αυτούνού που το έφτιαξε. Ρότορας 126 μέτρων... δύσκολα στηνονται τέτοια σε ελληνικά βουνά (εκτός πια και αν κάνουμε μεγάααααλους δρόμους)

yannidakis είπε...

"καταχώρηση τσι μέρας" για την Πέμπτη σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η καταχώρηση σου τούτη.
Καληνωρίσματα :[

porta porta είπε...

Αρχαιε.. στηνονται σε πεδιαδες.. εχω δει σχεδια !! Β Ελλαδα.. με χαμηλο αερα αλλα ψηλααααααα αστα !

Η Μπιρμπιλω θα φυγει νυχτα απο Παμπουκη και να με θυμηθεις..Fast Track + AΠE και Μπιρμπιλω δεν κουμπωνουν. πχ στον Αστακο εχεις ιδεα τι θα κανουν οι Καταριανοι?? :)

ΠΠ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΟΧΗ