Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Δεν είστε καλοί στο marketing...


Έχω γράψει διάφορα πράγματα, από τον περασμένο Απρίλιο, και τα πράγματα είναι, στο μυαλό μου, ξεκάθαρα:

Στο ιδεολογικό ή παρα-θρησκευτικό της Κλιματικής Αλλαγής: Ναι, το κλίμα μπορεί να αλλάζει. Πάντα άλλαζε. Πότε προς τα πάνω, πότε προς τα κάτω. Που είμαστε τώρα; Λίγο πάνω, λίγο κάτω, για κάθε μελέτη έτσι, υπάρχει μία και αλλιώς.

Στο "ανθρωπογενές" της Κλιματικής Αλλαγής: Ναι, υπάρχει στατιστική αντιστοιχία με την βιομηχανική ανάπτυξη, αλλά εάν η Ανάπτυξη προκάλεσε την Αλλαγή, ή η Αλλαγή την Ανάπτυξη, θα το συζητάνε μέχρι να παγώσει ο Πλανήτης (ή να καεί από τον Ήλιο).

Έχει σχέση το Κλίμα με τον Πολιτισμό; Μπορεί να μην έχει; Εάν δεν είχαν λιώσει οι πάγοι, θα κυνηγούσαμε μαμμούθ στον Θεσσαλικό κάμπο. Έχει και με ακραία καιρικά φαινόμενα; Βεβαίως! Τουλάχιστον από τον Κατακλυσμό του Νώε, την Έξοδο των Εβραίων και δεν συμμαζεύεται.

Για τα διάφορα Καταστροφολογικά Άρθρα, είτε είναι του ΟΗΕ και τα αναδημοσιεύει η σοβαρή "Ν", είτε είνε του Ποπάϋ και τα παπαγαλίζει ο Σκάϊ, να θυμίσω πόσα καταστροφολογικά άρθρα για τον Νοστράδαμο, και τα απαυτά των Μάγιας τρώμε από τότε που τέλειωσε ο επίσημος Ψυχρός Πόλεμος... Άσε την Αποκάλυψη... Όλα καταλήγουν ότι πρέπει να μετανοήσουμε για τις αμαρτίες μας. Από τότε που φτιάχτηκαν θρησκείες με αντικείμενο το Καλό και το Κακό και την Σωτηρία, το ίδιο βιολί. Έχουμε θρησκεία, φτάνει!

Για την σχέση όλων των παραπάνω με τις ΑΠΕ, σας παρακαλώ θερμά να διαβάσετε την συνέντευξη κάποιου Μεγάλου Αφεντικού της Ζήμενς. Και αυτός τα πιστεύει, και, συμπτωματικά, πουλάει την Σωτηρία. Όποιος δεν καταλαβαίνει τα αγγλικά, να αφήσει ένα σχόλιο, να την μεταφράσω. Όταν την πρωτοανέφερα, ήταν "θεωρία" ή "σενάριο συνωμοσίας". Τώρα το λέω Υπόθεση Εργασίας που αδυνατώ να διαψεύσω. Δέν ξέρει ακριβώς τι είναι οι Πράσινες Θέσεις Εργασίας, αλλά ξέρει ότι πρέπει είναι ο ευγενής στόχος για τις Κυβερνήσεις (!) Και μαντέψετε τι άλλο θέλει: Φόρο στο κάρβουνο!


Βρε Γερμανοί, σας το έχω ξαναπεί, αλλά δεν καταλαβαίνετε. Όσο άψογοι είστε στην σύλληψη, λεπτομέρειες, και εκτέλεση ενός αριστοτεχνικού σχεδίου, όσο θαυμαστά και εάν είναι το προϊόντα σας, όταν ανοίγετε το στόμα σας να κάνετε marketing τα κάνετε ρόϊδο. Ούτε από κινηματογραφικά έργα ξέρετε, ούτε από marketing. Κομψότητα ιπποπόταμου και διακριτικότητα Dicke Bertha... Αυτοκαρφώνεστε! Καλά τα κατά παραγγελία Νόμπελ... Κάνουν δουλειά, αλλά τους μαζεύετε μετά να λένε ποιήματα... Άντε... δεν είναι όοοολοι μωρά παιδιά...


Τώρα για την Ελλαδίτσα μας... Πράσινες παπάρες, σε καιρό δημοσιονομικής προσαρμογής, με καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης, και εκκαθάρισης... Θα την πληρώσει ο εκλεκτός σας! Προσπαθεί, τα λέει, τα ξαναλέει, βάζει όλους τους παπαγάλους του να τα λένε... Τι θέλετε; να τον πάρουν με τις λεμονόκουπες;

Να διαβάσετε την συνέντευξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: