Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2015

Παραμύθια ΚΑΙ με την κατανάλωση καυσίμων


http://www.energypost.eu/mercedes-bmw-peugeot-models-consuming-around-50-fuel-official-results/

Το πρόσφατο σκάνδαλο με τις πειραγμένες εκπομπές, αφορούσε "εκπομπές οξειδίων του αζώτου" ή ΝΟx και φαίνεται ότι ήταν η κορυφή του παγόβουνου στα παραμύθια που μας σερβίρουν με τις "εκπομπές".

Τα NOx είναι υποπροϊόν κάθε καύσης σε υψηλή θερμοκρασία και είναι πραγματικοί, τοξικοί, ρύποι, που βλάπτουν.  Σε αντίθεση,  το διοξείδιο του άνθρακα είναι μέτρο μόνο της κατανάλωσης καυσίμου.  Το CO2 βλάπτει μόνο στα μυαλά μανδαρίνων που πουλάνε παραμύθια. Οι εκπομπές CO2 ενός αυτοκινήτου είναι ακριβώς ταυτόσημη ένδειξη με το πόσα λίτρα καύσιμο χρειάζονται για 100 χιλιόμετρα.  Οι κινητήρες ντήζελ είναι πιο οικονομικοί σε κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες λόγω της μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας (περίπου 45% για τους ντήζελ, έναντι περίπου 30% για τους βενζινοκινητήρες).  Ένας λόγος για την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα είναι η υψηλότερη θερμοκρασία (κάτι που σχετίζεται με τον Δεύτερο Νόμο).   Υψηλότερη θερμοκρασία όμως συνεπάγεται υψηλότερα ΝΟx. Το "νέφος" είναι εν μέρει αποτέλεσμα υψηλού NOx σε αστικό περιβάλλον.

Οι  Γερμανοί απλά μεθόδευαν ψεύτικες εκπομπές ΝΟx στα αυτοκίνητά τους.  Τώρα βγαίνει στην φόρα ότι αντίστοιχα παραμύθια σερβιρίστηκαν και με τις εκπομπές CO2, δηλαδή με την κατανάλωση καυσίμων στα αυτοκίνητα http://www.transportenvironment.org/press/some-mercedes-bmw-and-peugeot-models-consuming-around-50-more-fuel-official-results-new-study

Μοντέλα Mercedes, BMW, VW Peugeot και Renault καίνε από 30% μέχρι και 50% παραπάνω καύσιμα από αυτά που διαφημίζουν.  Αυτό σημαίνει ότι είναι πιο ...ζωηρά στο οδήγημα, κάτι που αρέσει στους περισσότερους οδηγούς. Η βρωμερή απάτη είναι ότι οι πολιτικοί προωθούν δήθεν κανόνες εκπομπών CO2και εσείς προτιμάτε την BMW από το Auris επειδή δήθεν έχει "χαμηλές εκπομπές CO2 και μπαίνει και αυτό στον ...Δακτύλιο, ή έχει χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, και στην πραγματικότητα 1) σας κοροϊδεύουν (και το βλέπετε στο πορτοφόλι σας όταν γεμίζετε βενζίνη) και 2) κλέβει μερίδιο αγοράς η κάθε BMW από την κάθε Toyota (του Auris).  Και μπορεί να σας αρέσουν τα ζωηρά αυτοκίνητα που καίνε περισσότερη βενζίνη, αλλά καλό θα είναι να ξέρετε τι ψωνίζετε ή γιατί το ψωνίζετε.

Η κοροϊδία με τις εκπομπές CO2 (δηλαδή την κατανάλωση καυσίμων) στα αυτοκίνητα ωχριά μπροστά στην κοροϊδία των ΑΠΕ.  Το παραμύθι που στήθηκε με τις ΑΠΕ είναι ότι 1) θα καταστραφούμε επειδή θα κάνει ζέστη εξ αιτίας των ανθρωπογενών εκπομπών CO2 στην ηλεκτροπαραγωγή, 2) πρέπει να μειώσουμε τις εκπομπές CO2,  3) οι ΑΠΕ μειώνουν τις εκπομπές CO2, 4) επιδοτείστε και αγοράστε, υποχρεωτικά, Γερμανικές CO2 για να σώσετε τον Πλανήτη.  Και να οι Ζερεφοί, και οι Greenpeace/WWF και οι Κοπελουζοπεριστέρηδες στην τσέπη σας.

Τα αυτοκίνητα που καίνε περισσότερο από όσο διαφημίζουν, μπορεί να σας αρέσουν, να προσπερνάνε πιο γρήγορα, να ρίχνουν γκόμενες, κλπ. Οι ΑΠΕ που διαφημίζουν ότι "μειώνουν ρύπους CO2" είναι ωμό και σκέτο ψέμα. Όπου μπήκαν πολλές ΑΠΕ και μετρήθηκαν οι εκπομπές CO2, φάνηκε ότι απλά δεν εξοικονομούν CO2, δηλαδή ότι ενώ πληρώνονται, χοντρά, για να "εγχέουν" ρεύμα, το αποτέλεσμα είναι περίπου η ίδια, λίγο πάνω ή λίγο κάτω, συνολική κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών CO2.  Βάζουμε ΑΠΕ για να τις εξάγουν οι Γερμανοί. Κι αν με την ζωηρή BMW ρίχνετε καμία γκόμενα, με ανεμογεννήτριες πάνω από το κεφάλι σας, πληρώνετε πολύ ακριβά την ενόχληση, και , όχι, δεν μειώνετε εκπομπές CO2 (αλλά αναγκάζεστε να ψάχνετε για φυσικό αέριο και να ταΐζετε ολιγάρχες (και τους πολιτικούς και δημόσιους υπαλλήλους που λαδώνουν).

Δεν υπάρχουν σχόλια: