Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Προς το ΔΣ της ΔΕΗ


Χρόνια σας πολλά... Ξέρω ότι δεν έχετε καμία υποχρέωση να διαβάζετε ή να γνωρίζετε ψευδώνυμες ιστοσελίδες. Παρ΄όλα αυτά, προσέξτε τι δηλώνετε, βάσει του άρθρου 4, παρ. 2 του Ν. 3556/2007.

Δηλώνετε ότι από όσο γνωρίζετε, ο ισολογισμός σας είναι "σωστός" και ότι οι επιδόσεις σας είναι "αληθινές".

Εγώ λοιπόν σας λέω ότι όσον αφορά στις συμμετοχές σας και τις δραστηριότητές σας σε ΑΠΕ, ούτε ο ισολογισμός, ούτε οι επιδόσεις είναι σωστές: Ευκολότατα αποδεικνύεται ότι συμμετέχοντας με ποσοστά μειοψηφίας σε "μεικτές επενδύσεις σε ΑΠΕ", ζημιώνετε και την ΔΕΗ, και τους μετόχους της, και τoυς πελάτες της (από τους οποίους εξαρτάται η ΔΕΗ). Εκχωρείτε τον έλεγχο στους μετόχους του 51% όταν εύκολα αποδεικνύεται ότι η ΔΕΗ αναλαμβάνει το ρίσκο, και λειτουργεί, σε λαϊκή γλώσσα, σαν "βιτρίνα" για να μπορέσει να κάνει το 51% την δουλειά του, από την οποία τα κέρδη δεν έχουν σχέση με το 51% ή με το 49%, αλλά με την προμήθεια εξοπλισμού και άλλες συναλλαγές, που ελέγχει αυτός, και όχι η ΔΕΗ. Θα μου πείτε, γιατί κοιτάω τις ΑΠΕ και δεν κοιτάω, γενικά, τις επενδύσεις σας από το 1981 και μετά. Αυτές, καλοί μου άνθρωποι, είναι ...παλιές, και δεν έχουν την δική σας υπογραφή, έχουν υπογραφή άλλων. Και το "εξ όσων γνωρίζετε" δεν σας απαλλάσσει, μου λένε οι δικοί μου... και ξέρετε τι λένε οι παλιοί... την υπογραφή σου, κλπ, να προσέχεις που την βάζεις.


Άσε που έχω την κακή συνήθεια να ...ψάχνω. Good Works... άκου όνομα... Με την ...Καλή Τράπεζα, και με την αναζήτηση για το pdf να βγάζει Server Error 404. Τσκ, τσκ.

Και τι όμορφο εξώφυλλο στον απολογισμό του 2009... Ελληνικό τοπίο... Το "Δ" στο "ΔΕΗ". .. μήπως σημαίνει ...Δανέζικη; Τι κρίμα, μάς τέλειωσαν όλοι οι γραφικοί εκπρόσωποι των μικρομετόχων στις Γενικές Συνελεύσεις... Οι κακές γλώσσες λένε ότι εκείνοι είχαν ιδιοτέλεια. Και εγώ έχω ιδιοτέλεια: Δεν θέλω να πληρώνω κερατιάτικα στον λογαριασμό μου, και δεν θέλω να απομειώνεται η αξία της συμμετοχής που έχει το Ελληνικό Δημόσιο. Και δεν είμαι ο μόνος. Είμαι σαφής;

6 σχόλια:

porta porta είπε...

χαχα Αυτο για την Τραπεζα Κρητης και τη Λαρκο το διαβασες??? Χρωστανε στη ΔΕΗ !
Πληρωσαν και 50 Εκ Ευρω CO2 απο την παραγωγη!

σε 000 Ευρω !...

ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ/ (ΖΗΜΙΕΣ) 693.319
Συγκεντρωτικά συνολικά εισοδήματα
/(ζημίες) περιόδου μετά από φόρους 1.480.42

Λειτουργικό κέρδος προ μεταβολών
κεφαλαίου κίνησης 2.020.559

Χρηματικά διαθέσιμα, τέλους χρήσης 480.042

ΠΩΛΗΣΕΙΣ Σύνολο 6.030.381 !!!

ΑΜΟΙΒΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Σύνολο 1.124.457 ( ειδες η ΔΕΗ ???????!!!! ) to 19% των πωλησεων...ΓΕΝΟΠ

Αμοιβές μελών Δ. Σ. 1.186
Αμοιβές Αναπλ. Διευθ Συμβ κ Γεν νΔντων 2.154

Περασαν σημερα και τις αυξησεις !

ΠΠ

Ανώνυμος είπε...

80 εκ. χιόνι σε 40"!

Blizzard 2010

http://www.youtube.com/watch?v=Gy0P5vuCntc&feature=player_embedded

@α.

Ανώνυμος είπε...

τεραστια η καταστροφη του βουνου στο Αποπηγαδι
ανοιγουν δρομο διπλασιου πλατους

εδω οι χαρτες της ραε με το πως θα ειναι η Ελλαδα μετα τα αιολικα http://www.rae.gr/GIS2/

κρανιου τοπος

takis perreas είπε...

Σαφές το σοφόν!
Έχουν ακούσει για την "πολιτική" ή "Βουλευτική ασυλία"!
Το "σου'χει λάχει-σου'χει λάχει, να σε κυνηγούν οι βλάχοι" το έχουν δει που κατηφορίζει αγριεμένο?
Χε! Χε! Χαιρέκακα!!!

archaeopteryx είπε...

καλημέρα

Οι βουλευτές έχουνε ασυλία. Οι Πρόεδροι και τα μέλη του ΔΣ την πατάνε. Ιδίως όταν η "απιστία" μετριέται και ξεχωρίζει από αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης

Ανώνυμος είπε...

το antinews ΤΏΡΑ ΕΜΑΘΕ ότι δεν έχουμε αρχηγό???? ΥΠΟΜΟΝΗ