Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Η αποδοχή του κόσμου (και η απασχόληση)


Ξέρω ότι έχω ξενίσει αρκετούς με πράγματα που είναι αντίθετα από αυτά που μας λένε (ή, ώ της φρίκης, αυτά που μας μαθαίνουν).

Η αλήθεια είναι τόσο απλή και ξεκάθαρη και δεν χρειάζονται σκοτεινές συνωμοσίες για να την δούμε. Ο Γερμανικός Νόμος EEG με τα feed-in-tariffs, που βρήκα τυχαία, ψάχνοντας για κόστη ρεύματος (στις Ορδές των Ηλιθίων) ήταν και είναι πράγματι μία από τις μεγαλύτερες εξαγωγές της Γερμανίας. Και τώρα; Που κάτι αλλάζει;


Να την «Πράσινη Ανάπτυξη», κύριε Πρωθυπουργέ, κυρία Μπιρμπίλη, και ευρωλιγούρηδες συνοδοιπόροι, σε ένα άρθρο στο greentechmedia.com. (Όχι ακριβώς νεοσυντηρητικό site εταιριών πετρελαίου). Μην πείτε "δεν ξέρατε".

Η Γερμανία χρειάζεται βιομηχανική απασχόληση. Οι εκλογές και η ευημερία στην Γερμανία εξαρτώνται από την απασχόληση. Οι κατασκευαστές αιολικών και φωτοβολταϊκών στην Γερμανία απασχολούν 300.000 κόσμο και θέλουν να το πάνε σε 500.000.

Και οι Γερμανοί επιδοτούν την απασχόλησή τους με τα feed in tariffs και το ακριβό ρεύμα, και τα feed in tariffs θα μειωθούν. Το λέει ξεκάθαρα ο Roettgen. Αλλά ποντάρει σε αυξημένη ζήτηση από εξαγωγές, προς τις ορδές των ηλιθίων.

Και υπενθυμίζει, ότι χρειάζεται να υπάρχει αποδοχή από τον κόσμο. Να οι εκδηλώσεις και οι χαρταετοί, να οι υιοθεσίες ανεμογεννητριών να οι ανοησίες του Προέδρου της Δημοκρατίας (!), να οι πληρωμένες μελέτες από «επιστήμονες», να οι διορισμοί ανδρεικέλων. Τους Αμερικάνους χρειάζεται να τους πείσουν, για να υπάρξει αποδοχή, εμάς πρώτα μας λάδωναν, τώρα μας κατέχουν.


Ich bitte um Entschuldigung, meine Herren, αλλά έτσι είναι. Ούτε έχω να πληρώνω, ούτε θέλω να πληρώνω, ούτε παραχωρώ την γη μου και τα βουνά μου για να γλυτώνει τον ψεύτικο φόρο κάρβουνου κάποια δικιά σας εταιρία, ούτε θέλω να πληρώνω εγώ φόρο CO2, ΔΕΝ είναι δικό σας το CO2, και βα-ρέ-θη-κα τα κόλπα που μόνο σκοπό έχουν να ξεζουμίζετε εμένα για να τρώτε εσείς και να μην έχετε ανεργία εσείς. Και μην μου πείτε για επιδοτήσεις και διαφθορά και τι καλά που ζω, το ΑΕΠ σας είναι το εξωτερικό χρέος μου… στο σπίτι του κρεμασμένου κλπ.

Τα feed in tariffs είναι η μισή απάτη.. Η άλλη μισή είναι τα δικαιώματα κάρβουνου. Το έχετε σπάσει στα δύο για να μην φανεί πολύ. Για την αποδοχή του κόσμου. Δικό σας είναι το κάρβουνο για να το φορολογείτε; Ή για αυτό φτιάξαμε Κλιματολόγους; Για την αποδοχή του κόσμου… Δεν έχουμε, δώσαμε, να πάτε αλλού.

Και πού να πάτε… Σας έχουν πάρει χαμπάρι και αλλού. Αλλά έχει ο Θεός... υπάρχουν και τα έξυπνα δίκτυα... κάτι θα πουλήσετε και με αυτά.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aυτοί καλά κάνουν και έτσι πρέπει.

Και εμείς το ίδιο κάνουμε για την δικιά ΤΟΥΣ απασχόληση.

Αθάνατο Πασόκ σύγχρονο Γερμανικό κόμμα.

nikos είπε...

θα συμφωνήσω με τον Θεοδωράκη, είπε σε κάποια φάση ότι... είμαστε σαν τα γαϊδούρια που μας έχουν βάλει παρωπίδες και γυρνάμε γύρω-γύρω από το πηγάδι προσπαθώντας να πιούμε νερό. Εμ, δε θα βρούμε το πηγάδι ποτέ!!!

archaeopteryx είπε...

ε... για αυτό το έβαλα το γαϊδούρι.

Πες μου τώρα ποιός είαι ο τύπος με την βίτσα

nikos είπε...

για Μ. Κακαρα μου μοιάζει ...οι άλλοι όλοι έχουν φαλάκρα χιχχι