Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Ορίστε, με τι νόμιζα ότι ασχολούνται στην ΕΟΕ


Έγραψα την προηγούμενη επιστολή προς την ΕΟΕ, νομίζοντας ότι θα περάσει ήσυχα και σεμνά όπως όλες οι άλλες.  Δηλαδή φαντάσου να είχα τόσες επισκέψεις για το ΕΛΙΑΜΕΠ ή την αγαπημένη μου ΕΛΕΤΑΕΝ.  Δεν ξέρω τι έβγαλαν τα παιδιά της ΕΟΕ από όλο αυτό, εμένα όμως μου έστειλαν links σε δύο blogs, το ένα το είχα ξαναδεί επειδή έχει link σε μένα, αν και εγώ είμαι ντροπαλό πτηνό και δεν φωτογραφίζομαι εύκολα.


Θα προσφέρω δημόσια φωτογραφία μου μόνο όταν έρθει εκείνη η σημαντική ώρα, χαχαχάαα, που η εμφάνισή μου θα αλλάξει τον ρου της ιστορίας (πρέπει να τα κοιτάξω αυτά τα χάπια για τον πονοκέφαλο).


Δεν με εκπλήσσει αν υπάρχουν πονηριές στην ΕΟΕ, αλλά επειδή η ΕΟΕ ασχολείται βασικά με όμορφα πράγματα, θα έπρεπε να στηρίξει την προσπάθεια κατά των αιολικών (βασικά κατά της καταστροφής του τοπίου, που για πολλούς από εμάς είναι το μόνο πράγμα που έχουμε και έχει αξία).

Οι φωτό είναι από εδώ και από εδώ.  Και στα δύο αυτά blogs έχει links για αυτό και αυτό.  Δηλαδή, με συγχωρείτε, πώς είναι δυνατόν οποιοσδήποτε από εσάς να θέλει μεταλλικά δέντρα 100 μέτρων ύψους;

Δεν υπάρχουν σχόλια: