Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Εκλογές μετά συσπειρώσεως


Ξαφνικά, πάνε να με πείσουν ότι πρέπει να συσπειρωθούν οι  "νοικοκυραίοι" (τα "λαϊκά" Ελληνικά των ζητιάνων του ΕΣΠΑ με σκοτώνουν, ώρες-ώρες) εναντίον της "αριστερής απειλής".  Μπουουου... οι συμμορίτες που θα μας πάρουν τα σπίτια και που στηρίζουν τους λαθρομετανάστες (η ΝΔ και το Πασόκ έφεραν και χάϊδεψαν του λαθρομετανάστες, μην τρελαθούμε, και οι Πασόκοι με ανοχή της ΝΔ ψήφισαν τις δανειακές και τα Μνημόνια και τις υποθήκες).

Παράλληλα, μου κάνουν πλύση εγκεφάλου ότι ή "ευρώ, ή θάνατος", και ότι αυτές οι εκλογές είναι "για το ευρώ" όπως μέχρι τώρα μου έλεγαν ότι το ευρώ είναι για μισθούς και συντάξεις.

Και οι δύο παραπάνω εκδοχές είναι απατηλά, ψεύτικα και εκβιαστικά διλήμματα.  Όσο για τις δηλώσεις Γερμανών πολιτικών ότι οι επόμενες εκλογές είναι για το ευρώ, εεε... καταλαβαίνω το άγχος τους, εάν βγούμε από το ευρώ, το ευρώ θα γίνει ...μάρκο, και η Ευρώπη μπορεί να ξαναγυρίσει στο status quo ante, λόγω Ισπανίας και Ιταλίας. Νοου πρόμπλεμ, κι αν ρίξει και τους Δημοκρατικούς υπέρ Ρεπουμπλικάνων, ακόμα καλύτερα. Δεν σας νοιάζει, αλλά και οι Ομπάμηδες είναι όλο ...ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

Εγώ είμαι στην κατηγορία των "δεξιών" (ελεύθερη αγορά και ξερό ψωμί) που βλέπει το ευρώ σαν ένα ωραίο νόμισμα που χρησιμοποιήθηκε για να χρηματοδοτήσει την επανένωση της Γερμανίας, να φτιάξει τα εμπορικά θετικά ισοζύγια της Γερμανίας (και 2-3 άλλων δορυφόρων της) και που έφτιαξε όλη την αντιπαθέστατη τάξη των ευρωλιγούρηδων που ευχαρίστως υποθήκευσαν το σπίτι ΜΟΥ για άλλους έξη μήνες χρήσης του Καγιέν ΤΟΥΣ. Τους δε λαθρομετανάστες τους βλέπω 1) σαν περαστικούς φουκαράδες, που, εάν δεν είχαμε το ευρώ για νόμισμα, θα ήταν ήδη κάπου αλλού, και 2) λιγάκι σαν εργαλεία της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής. Αν τώρα ο Σύριζα έχει μαζέψει πονόψυχους, τι να πώ;  Και η ΝουΔού έχει οπαδούς της Ανθρωπογενούς Κλιματικής Αλλαγής.  Δεν είμαι με τον Σύριζα, θεωρώ ότι το Κλίμα αλλάζει εδώ και 4 δις χρόνια, (μην τα ξαναλέμε) και έχω παραδοσιακές απόψεις περί ειρήνης.

Και δεν το έχω κρύψει, μαυρίζω ο,τιδήποτε μυρίζει ή θυμίζει, Πράσινη Απάτη, Αειφορία, αιολικά, κρατικοδίαιτους και μίζες.  Βρείτε μου ΑΠΕτζήδες που να μην έχουν τα χαρακτηριστικά αυτά, και να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη.  Βρείτε μου ευρωλιγούρηδες που να μην στηρίζουν ΑΠΕ, και δεν έχω αντίρρηση να τους ακούσω. Ας βγει το κόμμα των "νοικοκυραίων" να αποκηρύξει την Πράσινη Απάτη και θα αναρτώ την φωτό του κάθε μέρα μέχρι τις εκλογές. Ή, να το πω αλλιώς, πείτε μου τι ψηφίζουν οι Περιστεροκοπελουζομυτιληναίοι και ο Μεγκαδόλ, και θα ψηφίσω το ακριβώς αντίθετο.


Αν λοιπόν θέλετε να συσπειρωθείτε με αυτούς που σας πούλησαν και σας υποθήκευσαν, μεγάλοι άνθρωποι είστε, και αποφασίζετε. Εγώ προτιμώ την Ελευθερία (κι ας μου αρέσουν τα cookies).

1 σχόλιο:

spiral architect είπε...

Μεγάλη περσόνα ο Νταρθ, αλλά φαίνεται ότι θα τον ξεπεράσει ο Αντώνης!
Θέλω να δω με τι μούτρα θα υποδεχθεί ξανά στο μαντρί την μελαχροινή Ζάκουλα, τον ανέστιο λούζερ, τον κωλοτούμπα και ενδεχομένως το new kid on the block.

Θέλω να διαβάσω πρώτος τους λόγους του λαϊκού ινστρούχτορα απ' τον Κορυδαλλό γιατί τα υπόλοιπα γίδια έχουν αρχίσει να αγριεύουν και να κουτουλούν τον τράγο.

Άσχημο πράμα να γλείφεις εκεί που κάποτε έφτυνες!

Μην ανησυχείς αρχαιοπτέρυγα, όλοι πράσινοι είναι. Τα λεφτά είναι πολλά και ξεπλένονται με πράσινο σαπούνι με αγνό παρθένο ελαιόλαδο.

Ε, ρε γλέντια!