Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Perpetual bonds για αρχάριους -- This is Πάρτα με καθυστέρηση 4-5 ετών

Ο ΓΑΠ μάς είπε το "δυστυχώς επτωχεύσαμεν", αλλά με τον σάπιο τρόπο του, στις 23/4/2010


Μέχρι τις 5 Νοεμβρίου του 2010 είχα σκάσει... Προφανώς, ή δεν καταλάβαιναν, ή τους είχαν κατσικώσει οι Γερμανοί... Ή δεν ήταν έτοιμο το ...firewall. Το this is Πάρτα, δεν είναι "τσαμπουκάς". Είναι η μπακάλικη έκφραση του "δεν έχω ρε συ να σε ξεπληρώσω, έλα όταν έχω".  Αυτό καλοί μου άνθρωποι είναι το ...perpetual bond. Έλα όταν έχω, ειδεμή πάρε τα ...τέτοια μου.

Να το πω πιο ευγενικά; Με ένα παράδειγμα:

 Υποθετικός διάλογος:
-- Έχω ανάγκη από 1000 ευρώ, καίγομαι
-- Να σε δανείσω εγώ, τι φίλοι είμαστε?
-- Τι τόκο θα βάλεις?
--1% το μήνα, φιλικά
-- Μα φοβάμαι δεν θα έχω να σε ξεπληρώσω
-- Δεν πειράζει, όποτε έχεις, εάν έχεις, όταν έχεις, όσο καιρό πάρει
ΑΥΤΟ είναι ένα contingent payout perpetual bond. Χρειάζεται διατύπωση για να μην βάλουν τα γέλια οι ορκωτοί.

Νομίζετε ότι είναι πρωτότυπο;  Καθόλου πρωτότυπο: U.K. to Repay First World War Bonds. Δεν θα το μεταφράσω, μόνο λίγοι dealers θα καταλάβουν τις λεπτομέρειες, αλλά η μαγική φράση είναι απλή: Unlike traditional bonds that have a fixed maturity date, this debt—and the war loan—was undated, meaning the government has the option to either buy the bonds back when it wants, for instance if it can borrow more cheaply, or never repay investors.   Αυτό το κάνει ...φτηνό. Και δύσπεπτο για τους πιστωτές. Για αυτό χρειάζεται η απειλή. Στην οποία απειλούν με ...περισσότερο στρίμωγμα... Αν τους αφήσει ο θείος από το Σικάγο.  Αν το δεχτούν οι ορκωτοί. Αν θεωρηθεί ότι υπάρχει ενωμένη Ευρώπη (μπρρρ...).

Το "this is Πάρτα" και το "έλα όταν έχω" μου τα επεσήμανε ο archaeopteryx thymosophus. Εγώ απλά είχα διαβάσει και το εικονιζόμενο βιβλίο. Είπα κι άλλα στις 5 Νοεμβρίου του 2010... Ό,τι ξέρω για το Ελληνικό πρόβλημα.  Δείτε και τι έλεγε τότε ο Α. Σαμαράς...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επίσης : http://analitis.gr/ti-simeni-nea-protasi-gia-chreos/

και http://analitis.gr/ti-sinepagonte-ta-perpetual-bonds-gia-ellada-ekt/

ΤhW