Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Αρνούμαι να απογραφώ


Με συγχωρείτε, θα αλλάξω θέμα, αλλά έχω πάρει ανάποδες.

Δηλαδή τι κάνουν;  Μελέτη αγοράς για μπιντέ και καυστήρες;   Πρώτον εγώ θα την κάνω και να πάνε να απαυτωθούνε.  Είμαι της σχολής που δεν μιλάει σε αγνώστους και σε ξένους και υπαλλήλους Υπουργείων.  Δεύτερον εγώ δεν έχω κουζίνα. Είχα μία, αλλά έχω κάτι καναρίνια από το χωριό εκεί. Για καμπινέ έχω μία τρύπα, όπως στους μεσαιωνικούς πύργους και πάνε όλα στην τάφρο. Πουφ... σπλάτς.

Το ρεύμα το έκοψα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα όρνια που αλέθουν οι σβούροι.  Το νερό μου το έκοψαν γιατί δεν πληρώνω. ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ που μπορούν να βρουν στην πολεοδομία. Είμαι ένας archaeopteryx σκέτος, ένας archaeopteryx horribillis και ένας archaeopteryx vulgaris.  Υπάρχει και ο green fraud αλλά αυτός είναι παράνομος αλλοδαπός και δεν εμφανίζεται.

Να πάνε να μαμηθούν.  Είμαι κατά των απογραφών. Είναι σαν το κακό ματι. Φέρνουν γρουσουζιά. Σαν να σε μετράνε για φέρετρο. Φτου φτου φτου.

Συμπλήρωσα ένα κομματάκι για το καλό παράδειγμα. Όλη η φόρμα στο http://www.scribd.com/doc/55111096/entupo-apografis-1

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν ήμουν φοιτητής είχα δηλώσει απογραφέας. Οι ίδιες ερωτήσεις περίπου υπήρχαν στο ερωτηματολόγιο, δηλαδή αν το σπίτι έχει τρεχούμενο νερό, ή εξωτερική τουαλέτα!
Οι ένοικοι ειδικά οι ηλικιωμένοι μού έλεγαν την ιστορία της ζωής τους, με αποτέλεσμα μια διαδικασία του ενός τετάρτου γινόταν μισή ώρα - τρία τέταρτα και έφευγα από τα σπίτια ζαλισμένος γιατί με κερνούσαν τσίπουρα, γιατί πριν άλλοι με είχαν κεράσει καφέδες.

Άλλες εποχές όμως ...

spiral architect

Γιώργος Αντωνίου είπε...

Μηπως θα μπορούσατε να ψάξετε ποια εταιρεία εχει αναλάβει την απογραφή και ποσα χρεώνει?
Στην Αγγλία έγινε φετος απο την κακόφημη Lockheed Martiν, αλλα με λιγότερες και οχι τοσο λεπτομερείς ερωτήσεις

http://www.youtube.com/watch?v=Zkq9hdGSsXQ

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο αρχαιοπτέρυγα, με έκανες και γέλασα!

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

Εγω εχω μια ΒΑΣΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ…

ποιος ελεγξε τους χιλιαδες απογραφεις-επισκεπτες στο σπιτι μας?
με ποια κριτηρια? τι δουλεια κανουν? τι ρολο βαρανε? ΑΝ παρουν τα στοιχεια μου και κανουν φωτοτυπιες ποιος τους ελεγχει? ΚΑΝΕΙΣ !!
τους ελεγξε καποιος για την εντιμοτητα και την ατριοτητα του χαρακτηρα τους?
κλπ κλπ μην πω πως διασφαλιζεται η ασφαλεια των δεδομενων στους σεβερ που θα τα περασουν !!!! απο χακερς !! στη Σονυ μπηκαν και τα εκαναν μπαχαλο.. στο Υπ Εσωτερικβων θα κωλωσουν?… ρε εχετε ασφαλεις διαδικασιες? ΟΧΙ τι τη θετε την απογραφη και το οτιδηποτε γραμμενο στο γονατο μια ζωη !! ΟΥΣΤ ερασιτεχνες και επικινδυνοι ΟΛΟΙ !

εγω παω παντα στη βαση του θεματος!!! εαν τα παραπανω δεν ειναι διασφαλισμενα με καθε τροπο, η καθε απογραφη ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ !! και καταχρηστικη αλλα και επικινδυνη ως διαδικασια !

νταξ συντροφοι του ΠΑΣΟΚ ?

Οταν μου ερθει θα τον βαλω να υπογαρψει υπευθυνη δηλωση !!! προσωπικη και οτι του πω εκτος οικιας ! που θα τον βαλω μεσα τον καθε τυχαρπαστο.. να εχω αλλα μετα.. απο εκβιασμους μεχρι παρενοχλησεις…

Ποιος εισαι εσυ ΡΕ που θα σε βαλω και σπιτι μου? Θα αναλαβεις προσωπικη ευθυνη για οσα καταγραψεις!! ΕΣΥ και οχι ο Ερασιτεχνης Φορεας….της καρεκλας.
Να τους κανετε συνεντευξη !!!!
να το κανετε ΟΛΟΙ.. να δω ποσοι θα πανε παρακατω!!!… ΓΝΩΣΗ συντροφοι!

ΠΠ