Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Η καθαρή και αειφόρα πράσινη ενέργεια


Σας είπα προηγουμένως πώς η καθαρή πράσινη ενέργεια, δεν είναι και τόσο "ενέργεια" όπως μας λένε, και δεν μειώνει πραγματικά το CO2 (αν το CO2 σας χαλάει).

Αλλά "καθαρή"; Οι ΑΠΕ είναι κατασκευασμένες από σίδερο, πλαστικά (πετρέλαιο), χαλκό, νεοδύμιο, κλπ (για τα αιολικά) και διάφορες μορφές πυριτίου, κάδμιο-τελούριο, ινδοδισεληνιούχο χαλκό, και, φυσικά αλουμίνιο, και πλαστικά (πετρέλαιο). Όταν δεν βαριέστε, μάθετε πώς βρίσκονται και πώς φτιάχνονται όλα αυτά, από την αρχή τους, (δείτε και την εξόρυξη, την μεταλλουργία κλπ) και μετά πείτε μου για καθαρή ενέργεια. Δείτε πώς κατασκευάζεται ένας ταπεινός εκσκαφέας σιδηρομεταλλεύματος. Να μερικές "καθαρές" φωτογραφίες:



Φυσικά, και το κάρβουνο και το πετρέλαιο ρυπαίνουν, αλλά σας ανάβουν τα φώτα και σας ζεσταίνουν. Οι ΑΠΕ απλά δημιουργούν βιομηχανική απασχόληση στην ΒΔ Ευρώπη, και ούτε σας ανάβουν τα φώτα, ούτε σας ζεσταίνουν. Και όλα πληρωμένα από εσάς.   Mην ξεχνάτε: Όλα τα αιολικά και όλα τα φωτοβολταϊκά του κόσμου δεν φτάνουν για έναν εκσκαφέα, ή 1/3 του ενός ρότορα μιας ανεμογεννήτριας. (Και πείτε μου για ενεργειακά ισοζύγια).

Τώρα, βέβαια,  αυτά δεν έχουν πια σημασία... Τώρα διατάζει η κομαντατούρ.  Αλλά για να μην σας παραμυθιάζουν.

2 σχόλια:

spiral architect είπε...

Eγκυκλοπαιδική μόρφωση:

"Australian BHP Iron ore train, the longest train to ever run in the world, this train is officially in the guinness book of world records for the longest train.
The record was set on june 21, 2001 in western australia between newman and port headland, a distance of 275km (170 miles) and the train consisted of 682 loaded iron ore wagons and 8 GE AC6000 locomotives giving a gross weight of almost 100,000 tonnes and moved 82,262 tonnes of ore, the train was 7.353 km (4.568 miles) long.
BHP iron ore did this to test locotrol which is where locomotives are evenly placed along the length of the train.
The locotrol setup was 2 locos-166 wagons, 2 locos-168 wagons, 2 locos-168 wagons, 1 loco-180 wagons then the last locomotive on the back.
This very long train is controlled by only one driver.
Certainly makes an awesome sight, enjoy!"

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτο τραίνο! Αρκεί να μην αναγκαστείς να περιμένεις …για να περάσεις απέναντι.

Οι εργαζόμενοι στα χωματουργικά και τα υπόλοιπα ενεργειακά δεν ξέρω κατά πόσο νιώθουν ότι απασχολούνται στον κλάδο «πράσινες θέσεις εργασίας»

Σημερινά νέα:
Ξεκίνησε η επεξεργασία του νομοσχεδίου για την αξιοποίηση του Ελληνικού και το πρόγραμμα «Ήλιος»
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=3&artid=109064