Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Τι ψηφίζετε; (χεχεχε)

Κουβέντιαζα, μέσω gmail, με φίλο που μου είπε ότι οι απόψεις μου ήταν «πιο δεξιές από τις δικές του». Αυτό μου έδωσε αφορμή να για αυτή την ανάρτηση, που ήθελα να γράψω εδώ και καιρό. Πιστεύω ότι στην Ελλάδα είμαστε παγιδευμένοι από τις λέξεις μας στα πολιτικά, με αριστερούς, δεξιούς και ενδιάμεσους. Προφανώς είναι μπερδεμένοι και οι πολιτικοί μας, και για αυτό έχουν κωδικοποιήσει με χρώματα. Το μπλε, το πράσινο, το κόκκινο, το ροζ και το τούτι φρούτι.

Έχουμε και λέμε:

Φιλοαμερικάνοι, φιλογερμανοί φιλορώσοι
Αυτοί που πληρώνουν φόρους και αυτοί που πληρώνονται από φόρους
Αυτοί που θέλουν αρπαχτές και οι ντροπαλοί
Οι φτωχοί, οι πλούσιοι και οι ντεμί
Οι φτωχοί με ακριβά αυτοκίνητα και οι πλούσιοι με φτωχά αυτοκίνητα
Με παλιά λεφτά, με νέα λεφτά, χωρίς λεφτά
Οι Παναθηναϊκοί, οι Ολυμπιακοί και οι Αεκζτήδες
Οι οπαδοί του Κεντρικού Σχεδιασμού και οι Φιλελεύθεροι
Οι Μητσοτακικοί Φιλελεύθεροι, και οι …άλλοι
Οι μορφωμένοι, οι αμόρφωτοι και τα ζόμπυς
Οι αιθεροβάμονες, οι ωφελιμιστές και οι ηλίθιοι
Οι φοβούμενοι τους εβραιομασόνους κερδοσκόπους και οι άλλοι

Αυτή την λίστα την έκανα τάκα-τάκα, και ελπίζω να μπορείτε να φτιάξετε μια πιο σοβαρή.  Έτσι θα βάζουμε πιο καλές ταμπέλες ο ένας στον άλλο, και δεν θα ψηφίζουμε αρνητικά. Και δες μπέρδεμα με τις ιδεολογικές μετεξελίξεις των άλλων...

8 σχόλια:

Ζάχαρη είπε...

Δυο ειδη υπαρχουν πασοκοι και ΜΗ πασοκοι . Προκειται για τροπο ζωης.

archaeopteryx είπε...

AINIΓΜΑ

είμαι:

φιλογερμανος στην κορυφή, αντιαμερικανος στην βάση.
λατρεύω το other peoples money
Δεν είμαι ντροπαλος
ντεμί
φτωχος με ακριβο αυτοκίνητο
Ολυμπιακός
λάτρης του Κεντρικοσχεδιασμού
Στηρίζομαι από Μητσοτακικούς
ζόμπυ και αμόρφωτος αλλά και μορφωμένος
ωφελιμιστής
τελευταία το παίζω φιλοεβραίος,μέχρι πρότινος αντι

Τι είμαι;

spiral architect είπε...

Οι φυλές των Πασόκων.

victoria (true) είπε...

Η φωτό είναι Candy Candy?!

archaeopteryx είπε...

δεν έχω ιδέα... από γκουγλ ιματζες θρη μπιούτης

archaeopteryx είπε...

συνήθως λέω από που βουτάω εικόνες, αλλά αυτή ήταν άσχετη (άσε που η μπλε ρόμπα ήταν μωβ..)

Ανώνυμος είπε...

Ρε Αρχαιοπτέρυγα,

Το αίνιγμά σου περιγράφει περισσότερους από τους μισούς του Ελληνικού κοινοβουλίου, αλλά θα κάνω την προσπάθειά μου:

Καρατζαφέρης;

archaeopteryx είπε...

χαχαχαάααα... αυτός είναι και φολοαμερικάνος και φιλογερμανός και φλιορώσος (ορθοδοξος ο συναγερμός)

Μπα... το Πασόκ είχα κατα νου...