Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

O Μαγικός Αριθμός 565, από τον Πόρτα-Πόρτα


From: PORTA PORTA PORTA
Date: 2012/11/16
Subject: Ο Μαγικός Αριθμός 565

Για εξηγήστε μου ρε παλικάρια της φακής - εσείς που διακυβερνάτε αυτό τον δύσμοιρο τόπο...

Τον Mάρτιο σε άρθρο μου " ΟΜΟΡΦΙΕΣ EFSF" μέσα σ όλα ειχα αποκαλύψει τον εξής ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΟΡΟ στη σελίδα 2 !

Υπέγραψαν ότι θα μας δανείσουν (λέει) τα παρακάτω ΔΙΣ ευρώ από το EFSF

Αποδεχόμαστε να μας Δανείζει ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ένας μη Χρηματοπιστωτικός Οργανισμός και αποδεχόμαστε να μας χρεώνει ΤΟΚΟΥΣ μια Α.Ε του Λουξεμβούργου ! - κρατούμενο (1 )

Σήμερα διαβάζουμε το κάτωθι :

Στο επίσημο Δελτίο ΥΠΟΙΚ στην πρώτη σελίδα ΓΡΑΦΕΤΕ :

"ΣΤ. Προμήθεια εκταμίευσης Δανείων EFSF - 2012 - 565.000.000 Ευρώ " - κρατούμενο (2)

Έκθεση Κρατικού Προϋπολογισμού, Μηνιαίο Δελτίο, Σεπτέμβριος 2012 


κρατούμενο (1) + κρατούμενο (2) = ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ / ΑΠΙΣΤΙΑ / ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ = ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ 148,6ΔΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙ (2010-2012) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ "ΔΙΚΑΙΟΥ"-(με εκβιασμό) και ως τέτοια είναι ΕΠΑΧΘΗ και ΕΠΩΝΕΙΔΙΣΤΑ.-

Ρε ΤΟΜΑΡΙΑ, πληρώνουμε 565 ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ/2012 εκ Ευρώ σε Ανώνυμη Εταιρία με άβατο στο Λουξεμβούργο η οποία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ?

δλδ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟ 565 ΕΚ ΕΥΡΩ ?

50μβ 0.50% = 565 - 113 δισ κεφάλαιο.. Πώς προκύπτουν τα 565 ΡΕ ? ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΑΒΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ ?

Δεν έχω άλλα σχόλια....

Θα έρθει η ώρα που θα προσκυνήσετε την Γνώση και την Αλήθεια, και θα είναι πολύ ΝΩΡΙΣ για εσάς και ότι επακολουθήσει.

ΠΠ


ΠΠ, μήπως μας δανείζουν από ...μαύρα;;; Χαχαχάααααχαχα!

4 σχόλια:

ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε...

Τα λεφτα ερχονται μαυρα. Αντε τυπου αλληλοχρεου ανοιχτου σαν τα ποδια της πορνης εν ωρα υπηρεσιας.

Τυπου.. σου εχω αερα υπογραγεις μονο εσυ κ εγω σου στελνω οσα να ναι σε Χρεος EFSF χαχαχχα
τι ΤΟΜΑΡΙΑ ΕΙΝ ΑΥΤΑ.

12.3 δισ τοκους κ χρεολυσια φετος. 811 διμηνο Νοεμβ Δεκ.

Σημερα 16 δεν πτωχευαμε με αδειο ταμειο ?

Δε βριζω σεβομενος αρχαιοτερους...

ΠΠ

Αυτος ο σαμουραι μου φερνει λιγο...

ΠΠ

archaeopteryx είπε...

αν δεν σου αρέσει, να τον αλλάξω??

ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε...

Θα τιν δειξω στην καλη μου... αν γελασει η κοκκινησει... θα εχουμε θεμα...

Μαυρα κερατα. χαχα στον πατο τους.. συγγνωμη

ΠΠ

archaeopteryx είπε...

χαχαχαχααααχα! δεν πήγε εκεί το μυαλό του a. horribiliis είμαι σίγουρος! Αν έβαζε ΤΕΤΟΙΑ κέρατα θα ήταν τάρανδου!