Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Οι πάγοι στους πόλους είναι business as usual

Όχι ότι νοιάζει κανέναν, αλλά, έτσι, για να ξέρουν οι πρασινοπόντικες...


Οι πολικοί πάγοι είναι σταθεροί.  Τον Φεβρουάριο, η Ανταρκτική είχε λίγο παραπάνω πάγο από ότι συνήθως, και η Αρκτική λίγο λιγότερο. Έκτοτε είναι περίπου στον μέσο όρο 1979-2000. Μερικοί ειδικοί προσπαθούν να πουν ότι οι πάγοι της Ανταρκτικής είναι αυξημένοι λόγω ...όζοντος (που 'σαι οζονολόγε μου...), αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πολικοί πάγοι τείνουν να πηγαίνουν αντίστροφα:  Περισσότερο στον ένα πόλο, λιγότερο στον άλλο κ.ο.κ.

http://thegwpf.org/best-of-blogs/5873-polar-ice-passes-its-physical--with-flying-colors.html
http://www.ijis.iarc.uaf.edu/seaice/extent/AMSRE_Sea_Ice_Extent_L.png

Αναρωτιέμαι εάν τα αιολικά στην Κρήτη θα αυξήσουν ή θα μειώσουν τους πάγους, ή εάν θα μου μειώσουν ή θα μου αυξήσουν τον λογαριασμό του ρεύματος. Ή εάν θα μου φτιάξουν ή θα μου χαλάσουν το κέφι. Ή εάν θα ανεβάσουν ή θα ρίξουν τον τουρισμό. Ή εάν θα λαδώσουν έχουν ήδη λαδώσει λιγάκι μερικούς μερικούς, άντε μην αρχίσω, μέρα που 'ναι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: