Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Το Ελληνικό Tea Party; Στην Ύδρα;


http://www.nooz.gr/economy/idra-epi8esi-ton-katoikon-stous-astunomikois-tou-sdoe

"...μαζί με τον Αναγνώστη Κορδή και άλλους κλέφτες, στις 14 Μαρτίου 1821 έστησαν ενέδρα και χτύπησαν στην τοποθεσία «Πόρτες» κοντά στο χωριό Αγρίδι τρεις γυφτοχαρατζήδες και τρεις ταχυδρόμους που μετέφεραν επιστολές του καϊμακάμη της Τριπολιτσάς Μεχμέτ Σαλίχ στον Χουρσίτ πασά στα Ιωάννινα, κατόπιν παροτρύνσεως του Σωτήρη Χαραλάμπη. Ακολούθησε στις 16 Μαρτίου 1821 η επίθεση του Χονδρογιάννη στην τοποθεσία «Χελωνοσπηλιά» της Λυκούριας, εναντίον του φοροεισπράκτορα Λαλαίου Τουρκαλβανού Σεϊδή, που μετέφερε μαζί με τον καταγόμενο από τη Βυτίνα «Σαράφη» Νικόλαο Ταμπακόπουλο, χρεόγραφα από την Κερπινή Καλαβρύτων στην Τριπολιτσά. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας σημειώνεται επίθεση..."   Άπό την καθ' όλα αναρχική (χαχαχάααχα) Wikipedia.


Και η Αμερικάνικη πώς ξεκίνησε;  Όταν κάτι αναρχικοί συμμορίτες βαρέθηκαν να πληρώνουν φόρους, κερατιάτικους, σε τρίτους.  Δηλαδή, δεν είμαι κατά του να πληρώνω φόρους, αλλά 1) πού και πού να με ρωτάνε, 2) να μην αισθάνομαι ότι με εξοντώνουν και 3) να ΈΧΩ, για να πληρώνω... Αυτή η φορολογία που τρώει τα έτοιμα και το κεφάλαιο... Να την δείτε, παιδιά... Νομίζω... Και το έχω πει και τόσο ευγενικά...

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άρθρο σχετικό [πιστεύω],
πριν 1 χρόνο!
https://ipomoni.wordpress.com/2011/07/03/%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%AC%CE%BB%CE%B9-%CF%83%CE%BF%CF%85-cp/
unfair

spiral architect είπε...

Στον κουβά
και με αφιέρωση

Δεν έχω πρόεδρο τον Κάστρο
μα με φωνάζουν Κουβανό,
γιατί δεν έχω λίγο άστρο
όταν στοιχηματίζω εγώ.

archaeopteryx είπε...

καλό... Τι καλό δηλαδή... χάλια. Το έστειλα στο φέησμπουκ... μέσω http://www.facebook.com/#!/archaeos.pteryx

Ανώνυμος είπε...

το ipomoni, ήταν μια προσπάθεια να έχω κ γω στο net, my 2c, αλλά δεν έχω μάλλον την υπομονή κ την επιμονή ενός αρχαίου πουλιού.
unfair

archaeopteryx είπε...

εγώ έχω εμπνευστεί από τους John Belushi και Dan Akroyd στο Blues Brothers: We are on a mission from God!

http://www.youtube.com/watch?v=-4YrCFz0Kfc

archaeopteryx είπε...

και ιστοσελίδες τις αναφέρουν σε e-γνωστούς. Χωρίς να με σπρώξει λίγο το αλλενάκι, δεν θα ξεκινουσα...

spiral architect είπε...

Από το 1996 έως το 2006 φορολογήθηκα ως μισθωτός με περίπου 220000 ευρώ σε άμεσους φόρους.
Τα λεφτά αυτά τα έδωσα για να έχω καλύτερη υγεία, παιδεία, δρόμους, συγκοινωνίες, καλύτερα Δημόσια Πανεπιστήμια, καλύτερα λιμάνια, ομορφότερες πλατείες και μεγάλα πάρκα.
Έχω;

Έδωσα επίσης κάπου 75000 ευρώ σε ασφαλιστικές εισφορές σε δυο ταμεία. Τα λεφτά αυτά τα έδωσα για να έχω μια εξασφαλισμένη και αξιοπρεπή σύνταξη. Το ένα ταμείο συγχωνεύτηκε με τον ΕΟΠΥΥ, το άλλο μέλλει να συγχωνευθεί.
Θα την έχω;

Όλα τα χαράτσια μέσω εφορίας, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, εταιρειών τηλεφωνίας κλπ θα πάνε στους δανειστές-τραπεζίτες και (μέρος αυτών) για την κονσομασιόν των εν Ελλάδι εντολοδόχων.

Μην βιάζεστε να καταδικάσετε τους Υδραίους και την πατρίδα μας με τα (σημιτικά) κλισέ του τύπου "αυτή είναι η Ελλάδα κλπ, κλπ". Σκεφτείτε ψύχραιμα, τι πραγματικά γίνεται.
Ποιοι και πως κερδίζουν και ποιοι πραγματικά χάνουν.

Τα ματάκια μας θα δουν πολλά, οι καψήδες υπηρεσίας θα ουρλιάζουν νυχθημερόν ... ενώ ταυτόχρονα θα αποκρύπτουν τι πραγματικά γίνεται στη Συρία, θα απειλούν ότι θα εισβάλλουν σε πρεσβεία κυρίαρχου κράτους για να συλλάβουν τον Ασάνζ, (για να λουφάξουμε) και θα μας γεμίζουν ενοχές για CO2, πρασινάδες, χαρτάκια αποδείξεων των 3 ευρώ για τα τσιγάρα απ' το περίπτερο.

archaeopteryx είπε...

Ποιος καταδικάζει τους Υδραίους? Πα μουά!

spiral architect είπε...

Kαλά, οχι εσύ!
(κάποιοι άλλοι όμως ήδη εχουν τσιμπήσει)
...
...

Και φυσικά, άλλο το Tea Party της Μασαχουσέτης:
Tea Act
και άλλο το Tea Party της Sarah Palin

Ανώνυμος είπε...

γιατί, το κάθε τρεις κ λίγο "περαίωση"? μα που πάνε όλα αυτά τα χρήματα!? φτιάχνονται δρόμοι, αεροδρόμια ...κ άλλοι τα εκμεταλλεύονται!
μια από τις "αγαπημένες" συζητήσεις μεταξύ φίλων, είναι το ερώτημα, εμείς, θα πάρουμε σύνταξη?
unfair

Ανώνυμος είπε...

όσο για την Ύδρα, δεν μπορώ να συμφωνήσω με την βία. βέβαια, από την άλλη, ποια μπορεί να είναι η πολιτισμένη αντίδραση? πήγα 2 φορές στο Σύνταγμα, κ έφυγα λόγω δακρυγόνων!!! εννοείται, πως είχα πάει παντελώς ειρηνικά!! [ούτε καν τα συνθήματα δεν ξέρω]. με αποτέλεσμα, να μην ξαναπάω.
unfair

archaeopteryx είπε...

Εγω δεν θεωρώ ότι θα πάρω σύνταξη, κι αν πάρω θα είναι της τάξης του 150-300, σημερινά ευρώ. ΤΟ θεωρώ αυτό από το 2000 που δεν άφησαν τον Γιαννίτση να κάνει καν αναλογιστική μελέτη...

spiral architect είπε...

Το κρατος αναδιοργανώνεται:

Πριν λιγες μέρες μου έστειλαν στο μέηλ μου την παρακάτω "προκήρυξη κατάταξης" κλπ:

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΟΤΕΚ | Facebook

Επειδή δεν εχω φατσοβιβλίο (και ούτε σκοπεύω να αποκτήσω) όσοι εξ υμών έχετε ψάξτε την για τα περαιτέρω ...
(και συνάμα σκεφτείτε)

Ανώνυμος είπε...

Ο Κεδίκογλου λέει ότι θα πατάξει την φοροδιαφυγή και δεν θα ανεχθεί την κατάλυση του κράτους

archaeopteryx είπε...

και ο εκπρόσωπος του Σουλτάνου το 1821, ή ο εκπρόσωπος του Βασιλέως Γεωργίου του 3ου της Αγγλίας το 177τόσο, τα ίδια θα έλεγαν!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τσίμπησα κι ανέβασα ποστ. Δεν διαφωνώ με αυτά που λες αρχαίε ούτε με αυτά που λέει ο σπιραλ αλλά με χαλάνε κάτι ξεφτιλισμένοι που σε χρεώνουν ένα νεφρό για δυο τρεις παπαριές σε τουριστικά μαγαζιά. Η λαμογιά του Ελληνικού τουριστικού τόπου δηλαδή.

Μούχει τύχει το 1981 να πληρώσω στην Μήλο 3 διαφορετικές τιμές για το ίδιο πράγμα την ίδια μέρα σε διάστημα μερικής ώρας. Αρπαχτές. Σήμερα όλα είναι πιο επιστημονικά αλλά η λαμογιά παραμένει. Και στο μεταξύ έχω δει πολλά και έχω ζήσει πολλά σε ξένους τόπους.

Από την άλλη έχω αγριέψει και λέω στους προύχοντες όποτε μπορώ.
Δώστε μου αυτό που λέει ο νόμος αλλιώς μην έρθετε να μου ζητήσετε τίποτα γιατί θα τα πάρετε αν τα πάρετε στα δικαστήρια. Φόρος χωρίς δικαιώματα είναι σκλαβιά.

Φ