Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

H Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση


Η Ευρώπη απαγόρευσε τον ισχυρισμό ότι το εμφιαλωμένο νερό ενυδατώνει, αλλά επιτρέπει τον ισχυρισμό ότι δροσίζει. Δεν έχω καταλάβει ακόμα την ντιρεκτίβα για το σχήμα του αγγουριού και της μπανάνας, αλλά ανυπομονώ να μου πούνε εάν επιτρέπεται να πίνω νερό από την βρύση (αν δεν έχει η ΕΥΔΑΠ φίλτρα Ζήμενς), ή από πηγή εάν, δεν είναι καταχωρημένη σε μητρώο Βρυξελλών.


Και τι θα γίνουν όλοι αυτοί οι μεταφραστές;...

36 σχόλια:

spiral architect είπε...

Ευρωπαϊκή νόρμα για το ... πόσο μεγάλη πρέπει να τη έχουμε βγήκε άραγες?

Οπως καταλαβαίνεις εχω αρχίσει να ανησυχώ - και δικαίως - γιατί δεν ξέρω αν "χωράω" στην μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια!

spiral architect είπε...

Όλες οι π@π@ριές που μας σερβίρουν τα τελευταία χρόνια, από την "ανάπτυξη" μέχρι και την "πράσινη ανάπτυξη" στην αρχή τις έβλεπα συγκαταβατικά, μετά άρχισα να αναρωτιέμαι και στο τέλος αφού τα ανάλυσα, άρχισα να βρίζω!

Προχθές περιμένοντας το λεωφορείο, έπεσε το μάτι μου σε μια διαφήμιση στο στέγαστρο της στάσης. Σκέφτηκα:

Γιατί να θέλω ένα πιο ακριβό κακέκτυπο ενώ μπορώ να έχω το πρωτότυπο που στοιχίζει και φθηνότερα?

Διαφήμιση Apple

Ακόμα καλύτερα, μπορώ να πάρω την τύχη μου στα χέρια μου και να χρησιμοποιήσω Linux!

Πόσοι θα πιστέψουν αυτή τη διαφήμιση?
Πόσοι θα σκεφτούν λιγάκι παραπάνω?

archaeopteryx είπε...

δεν έχω Apple, αλλά αυτοί που έχουν ορκίζονται ότι έχει σταθερότερο λειτουργικό, και "καλύτερη διαχείριση αρχείων". Προσωπικά, μου αρέσει η αισθητική, αλλά κάθε πρόσθετο γκατζετάκι είναι 2-3 φορές ακριβότερο.

Νόρμα για πόσο μεγάλη πρέπει κλπ, δεν θα υπάρχει μέχρι να φορολογήσουν το κοκό. Καλομελέτα...

Ανώνυμος είπε...

Με έκπληξη βλέπω πως πολλοί κομματάνθρωποι συμπεριλαμβάνουν θητεία στην γραφειοκρατεία της ΕΕ στα βιογραφικά τους.

Ισως να φταίω εγώ που δεν είδα τις προκηρύξεις των θέσεων, διότι υποτίθεται πως όλες οι θέσεις στην ΕΕ προκηρύσσονται. Ενδέχεται να τις είδατε εσείς. Αλλά δες πλήθος που κατάφερε να βάλει κάποια χρονάκια παχυλά αμοιβόμενης γραφιάδικης δουλειάς και μετά να γυρίσουν για βουλευτιλίκι! Μια συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρει και πως εθεάτο τακτικά εις κοσμικά κέντρα και ρεστοράν των Βρυξελλών, όπου προφανώς απέκτησε πολύτιμη πείρα για την μεταρρύθμιση της οικονομίας μας.

archaeopteryx είπε...

Ανώνυμε 9:57, προφανώς δεν έχω ...εμπειρία στο θέμα, αλλά διάφοροι πολιτικοί μας έχουν, και φυσικά πολλά παιδιά ή ,μεγαλύτερα παιδιά επίσης.Και πληρώνουν, και έχουν καλές συντάξεις, και όταν οι Γερμανοί (κυρίως) αλλά και άλλοι Δ.Ευρωπαίοι δεν θα θέλουν να τους επιδοτούν, θα κλείσουν.

Από την Πράσινη ενασχόλησή μου, βλέπω την επεγγελματική εμπιερία στην ΕΕ σαν ένα ευγενικό και αποτελεσματικό λάδωμα να γίνει κάποιος πλασιέ "Ευρωπαϊκών" προϊόντων. Και άλλες Μεγάλε Δυνάμεις το έκαναν αυτό, αλλά τούτοι εδώ το κάνουν και με ντιρεκτίβες.

Θεωρώ το παράδειγμα της Colgate κλασσικό. Με πολλή διαφήμιση, πλένω τα δόντια μου με Colgate. Αν ήταν "ντιρεκτίβα" της ΕΕ, δεν θα είχαν διαφήμιση. Αρα η ΕΕ είναι φτηνότερο και κατα την γνώμη μου πιο κακόγουστο μάρκετινγκ

nikos είπε...

o κύριος BLOOM ΜΑΣ εξηγει σε 2 λεπτά την κατάσταση στην Ελλάδα http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Cw2iHSQP21g#!

spiral architect είπε...

Οπότε λοιπόν η ΕΕ ανακοινώνει ηλίθιες νόρμες για το μέγεθος των αγγουριών, της μπανάνας και αποφαίνεται ότι το νερό δροσίζει(!!!)

Πισω απο τις φαινομενικά ηλίθιες και κωμικές αποφάσεις μη εκλεγμένων οργάνων κρύβονται συμφέροντα στην αρχή δυσδιάκριτα και μόνο στην εφαρμογή τους γίνονται ορατά.
(και όχι απ' όλους)

Πάντως κάποιοι junkies της πολιτικής έχουν έχουν συνειδησιακό πρόβλημα και το τραγουδούν "φτιαγμένοι"!

Το στοιχηματάκι για τις εκλογές στις 19-02-12 ισχύει έτσι?
(δινω και ένα μήνα αβάτζο!)

Που μπλέξαμε ρε πούστη μου!

archaeopteryx είπε...

τώρα που όλοι τραγουδούν το τραγουδάκι της Βασούλας, ποιόν θα βρεις να στοιχηματίσει μαζί σου;;

Το ποιον εξυπηρετουν οι ντιρεκτίβες νομίζω έχει γίνει φανερό... Στα ισοζύγια συναλλαγών.

Το ότι βγάζουν και ντόπιοι μεταπράττες μεροκάματο, δεν αλλάζει την ουσία.

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά ταιριάζει το τραγουδάκι της Βασούλας με το εκνευρισμό των τραπεζιτών. Βέβαια αυτοί από ότι έχω δει σε κάποιες ταινίες είναι κατάσταση φρενίτιδας μόνιμα …σαν αρρωστημένοι μοιάζουν παρά τα υψηλά τους εισοδήματα.

Για το νερό που μπορεί να πούμε και νεράκι:
Όταν ο στόχος είναι να αναγκάσεις τον κόσμο να χρησιμοποιεί νερό (σε καλλιέργειες, πότισμα ζώων κλπ) από επεξεργασμένα λύματα επειδή κάποιοι έχουν δημιουργήσει τέτοια φίλτρα…ή έχουν επιδοτηθεί αδρά για πειραματικά προγράμματα τέτοιων θεωριών, επόμενο είναι που προσπαθούν με νομικές ακροβασίες να φτιάξουν κανονισμούς ή οδηγίες τέτοιου τύπου. Τις επιπτώσεις αυτού του ποιοτικού σκευάσματος (δήθεν νερού) στα μολυσμένα λαχανικά ή τα κρέατα που κατά καιρούς μαθαίνουμε πως κυκλοφορούν, ας τα προσπεράσουμε προς το παρόν.

Λέγεται πως Γερμανία αν διψάς «αναγκάζεσαι» να πιεις μπύρα επειδή το νερό είναι πανάκριβο. Στη Γαλλία ένα μικρό μπουκάλι «πολύχρωμου νερού» κοστίζει όσο ένα πιάτο φαγητό. Δεν ξέρω σε πόσες ακόμα χώρες το πόσιμο νερό τείνει να γίνει είδος πολυτελείας.
Μήπως κάποιος πρέπει να κυκλοφορήσει ένα μήνυμα «βιολόγοι όλου του κόσμου αντισταθείτε στο μαρτύριο της δίψας» πριν οι γραφειοκράτες ή τα διάφορα επιχειρηματικά λόμπι των Βρυξελλών μας επιβάλλουν ποσόστωση και στην ατομική κατανάλωση νερού;

spiral architect είπε...

Περί ευρωπαϊκών νορμών κλπ:

Μέχρι το 1996 η επιτρεπτή διακύμανση τάσης στο δίκτυο της ΔΕΗ ήταν (με nominal) 220V, +/- 5%. Αυτό ήταν και νομοθετημένο.

Μετα το 1996 βγήκε το Πρότυπο EN 50150 που - με μια μικρή μεταβατική περίοδο - ανέβασε την τάση και τη διακύμανσή της στα 230V, +/- 10%.

Φαινομενικά τότε αυτό βόλευε τη ΔΕΗ. Πίσω όμως απ' αυτό κρυβόταν η μελλοντική έλλειψη ελέγχου των εκτός ΔΕΗ παραγωγών (συμβατικών ή ΑΠΕτζήδων) στο δίκτυο.

Τα συμπεράσματα δικά σας!

nikos είπε...

spiral -με εντολή της ΡΑΕ ..μου έχουν τοποθετήσει ειδικό μετρητή στο διαμέρισμα μου (μοναδικό στην πόλη μου) ..και το παρακολουθώ χρόνια τώρα ..μιας και αυτοί το ξέχασαν χιχχι

nikos είπε...

πάντως τα ραουλα (περιστροφής).που . παραγγέλνονται ακόμα με προδιαγραφές .. όπου η δύναμη περιστροφής είναι σε gr..(με * η δίχως δεν ξέρω) και όχι σε Ν..και προμηθεύονται από Ραουλοτεχνικη είναι ελληνικά ...ΧΙΧΧΙ

nikos είπε...

ο αγαπητός μου φίλος και Συνάδελφος Ν.Γ.το 2009 το είπε στο Προσυνεδριο του Τ.Ε.Ε.για την Ενέργεια .."τα παιδιά μας θα μας κυνηγούν με της πέτρες" .. εγώ τα άκουσα.. εγώ σας τα μετέφερα ..

nikos είπε...

και τώρα ένα .. κουτσομπολίστικο ..αν είναι ..."αλήθεια" .. πράγματι.
τι κάνει και με τι σκατά ασχοληται το άλλοτε ...πρωτοκλασάτο στέλεχος της ΔΕΗς και της "Αριστεράς" και του ΠΑΣΟΚ του Σημιτη ..ονοματι γιωργακης Γκέκας εκ. Κοζάνης .. "τσάρος" των Ορυχείων .. σήμερα "υπάλληλος" ..και "μέτοχος" εταιρίας "Κ. Δυναμική" της Υ.Κωνσταντινιδου ..ανοιγει πάλι .. νέους ορίζοντες για τους συνταξιούχους !!!

nikos είπε...

τι ανακάλυψε και τι .. έκανε η Αρχαιολογική Υπηρεσία στο Ορυχείο Αμύνταιου ..και σταμάτησε εδώ και μια εβδομάδα τη λειτουργιά της ..γιωργακη Γκέκα@ΣΙΑ ... σώσε μας ..χιχχι

nikos είπε...

άρα για να σοβαρευτούμε εσείς και μεις όλοι .. έχουμε Κυριακή
780 MW στην Πτολεμαιδα
+1200 MW στην Καρδια
+600 MW στο Αμυναιο
+330 Μελιτη ..
πάνε πουφ στον αέρα και δύστυχος για όλους μας
παλι εγώ ο συνταξιούχος και η παρέα μου ...2-3 συνάδελφοι μου ...φτενε??? ..

nikos είπε...

άρα για να σοβαρευτούμε εσείς και εμεις... όλοι ..
έχουμε Κυριακή
780 MW στην Πτολεμαιδα
+1200 MW στην Καρδια
+600 MW στο Αμυναιο
+330 Μελιτη ..
πάνε πουφ στον αέρα και δύστυχος για όλους μας
παλι εγώ ο συνταξιούχος και η παρέα μου ...2-3 συνάδελφοι μου ...φτενε??? ..

Ληδα είπε...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=k-copp9sNbY

Λήδα είπε...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=k-copp9sNbY


Σβησε την προηγουμενο σχόλιό μου, πτερυξ. Ηταν ασχετο.

ληδα είπε...

Μπα, τιποτα δεν γινεται. Περιεργο! Ενω αντιγραφω σωστα, στην επικολληση βγαινει αλλο ασχετο. Τοτε σβησε σε παρακαλω και τα δυο συν το παρον. Ευχαριστω.

nikos είπε...

τι λέει και η γερμανική αριστερά http://www.youtube.com/watch?v=0yyv_Lie-vs&feature=share

nikos είπε...

Κατάλαβες τώρα !!!http://enpoarneas.blogspot.com/2011/11/blog-post_27.html?spref=fb

Ανώνυμος είπε...

Ο συμπαθής τσοπάνης ...

nikos είπε...

Εύκολα κατανοούμε ένα παιδί που φοβάται το σκοτάδι μα η αληθινή τραγωδία στη ζωή είναι όταν ενήλικες φοβούνται το φως...

nikos είπε...

http://soundcloud.com/harry-klynn/kile-kile-harry-klynn

Ανώνυμος είπε...

http://www.zerohedge.com/news/guest-post-scientific-challenges-replacing-oil-renewables

archaeopteryx είπε...

Ανώνυμε το EROIE είναι ελατωματικό σαν έννοια. Λέει μεν ότι τα φ/β είναι στα τάρταρα και τα Η/Υ μια χαρά (που συμφωνώ) αλλά αποσιωπει την έννοια της διαθεσιμότητας, και της βασης/αιχμής. Αυτό κάνει τα φ/β λίγοτερο απότρόπαιο, και τα αιολικά (που τα δίνει κάπου στην μέση, πολύ χειρότερα).

ΔΕΝ ενδιαφέρει τόσο πολύ εάν μία Α/Γ θα βγάλει την ενέργεια που έφαγε για να παραχθεί, γιατί φτιάχτηκε με κάτι που είχει 90% διαθεσιμότητα και παράγει κάτι που έχει 20-25% διαθεσιμότητα.

Μπορείς από ενα Η/Υ να φτιάξεις άλλο ένα αλλά ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δεν μπορείς από μία Α/Γ να φτιάξεις άλλη μία. Ούτε από 1000 δεν μπορείς να φτιάξεις μία.

Και αυτό είναι η μαϊμού της ανάλυσης.

Ανώνυμος είπε...

γράψτα αυτά σε ανάρτηση, ποτέ των ποτών κλπ...

είναι κατανοητά, λίγα και καλά

Ανώνυμος είπε...

http://www.defence-point.gr/news/?p=28861
ποια είναι η γνώμη σου για αυτό;
και για την διασύνδεση των νησιών με τουρκία ή μεταξύ τους αλλά και για ότι λέει για κρήτη και αιολικά( αν και για αυτό έχω διαβάσει την γνώμη σου)

nikos είπε...

ανωνημους -είναι απλό ..η ΔΕΗ χρωστά τα μαλλιοκέφαλα της για τον προμηθευόμενω Φ.Α. που καίει στην Κομοτηνή ..και τώρα εκβιάζει και ο Παπακωνσταντινου στήνει κολλαρικο

archaeopteryx είπε...

9:33 τι γνώμη να έχω; Όταν εισάγεις ενέργεια, πρέπει να την πληρώνεις. ΙΣΟΖΥΓΙΑ.

Αλλά αν νομίσεις ότι τα "μεγάλα αιολικά " θα παράγουν ενέργεια, κάνεις λάθος λογικής πλάνης. Τα αιολικά παράγουν επιδοτήσεις για αυτούς που τα έχουν. Εχω βαρεθεί να λέω το παραδειγμα της Γερμανίας, που ΤΙΓΚΑ στα αιολικά ΄(κάπου 20.000 MW) με διαθεσιμότητα 15-17% καλύπτει το 6% της ηλεκτρικής ζήτησης, και όσο περισσότερα βάλει τόσο χειρότερα. Τα αιολικά δημιουργούν αναγκη για θερμή εφεδρεία. ΚΑΙ τα πληρώνεις, ΚΑΙ τα βλέπεις, ΚΑΙ δεν υποκαθιστάς μονάδες ή μειώνεις CO2 (αν σε νοιάζει αυτό)

Όποιος πιστέυει ότι θα βάλουμε διασύνδεση για Χίο για να φέρνουμε αιολικό ρεύμα παραμυθιάζεται. Δεν θα συνέφερε το καλώδιο. Αν θες να την διασυνδέσεις, είναι φτηνότερο να την διασυνδέσεις ΧΩΡΙΣ τα αιολικά. Αλλα οι Μυτιληναίοι του κόσμου μιλάνε καλά τα ...Ελληνικά.

nikos είπε...

archaeopteryx -τώρα το έπιασες γιατί επέμενα πολλές φορές για ύφεση
-11,5% και βάνε!!! .

nikos είπε...

κάτι κακό συμβαίνει στο ΛΚΔΜ !!!!!!
http://www.e-ptolemeos.gr/topics.php?category=4&topic=15006
http://pontokomicom.blogspot.com/2011/11/blog-post_1434.html

και ούλοι τους μουκου.. λέτε να γλυτώσουν.... http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2008-2452+0+DOC+XML+V0//EL&language=EL

Ανώνυμος είπε...

Με την ευκαιρία της ειδικής ανάρτησης θα συμπληρώσω κάτι ακόμα για το νερό (με ή χωρίς την επεξεργασία φίλτρων Ζήμενς).
Οι τεχνοκράτες που συντάσσουν τις ντιρεκτίβες μεταξύ άλλων μπορούν να παίζουν (με τις λέξεις) ή να ακολουθούν υποδείξεις ομάδων συμφερόντων.
Με απλά λόγια ξέρουμε ότι το νερό και ενυδατώνει, και δροσίζει, και είναι απαραίτητο για κάθε έμβιο οργανισμό. Αν δεν ελέγχεται η ποιότητά του, μπορεί να μολύνει ανθρώπους και ζώα. Η εμπορική εκμετάλλευση του πόσιμου νερού αποφέρει σημαντικά κέρδη.

Προβλήματα από νερό κακής ποιότητας:
http://www.superfoods.gr/holistic_life/2011/01/%ce%b4%ce%b9%ce%bf%ce%be%ce%b9%ce%bd%ce%b5%cf%82/

Επίσης σχετικό είναι και αυτό: «Πώς οι πολυεθνικές απαξιώνουν το νερό της βρύσης».
http://www.alithinapsemata.gr/world/world-categories/world-health/2169-2011-11-27-13-09-11.html

Ανώνυμος είπε...

LIFE + PURE: «From Treated Wastewater to Alternative Water Resources in Semi Arid Regions»
http://www.lasithinews.gr/News.aspx?ArtlId=5797&Απολογισμός%20σεμιναρίων%20για%20την%20επαναχρησιμοποίηση%20υγρών%20αποβλήτων

Ανώνυμος είπε...

LIFE + PURE: «From Treated Wastewater to Alternative Water Resources in Semi Arid Regions»
http://www.lasithinews.gr/News.aspx?ArtlId=5797&Απολογισμός%20σεμιναρίων%20για%20την%20επαναχρησιμοποίηση%20υγρών%20αποβλήτων